مسئولان امیدآفرینی را در دستور کار قرار دهند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: دشمنان نظام بیشتر بر روی قشر جوانان تمرکز کرده و سعی می‌کنند که آن‌ها را ناامید و مأیوس کنند که ما مسئولان وظیفه داریم با برنامه‌ریزی درست نگذاریم چنین اتفاقی بیفتد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سنندج، آمنه غلام‌ویسی، امروز _یکشنبه بیست‌ویکم آبان_ در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان اظهار کرد: جوانان سرمایه‌های نظام هستند و تحرک و پویایی هر جامعه‌ای به وجود جوانان وابسته است.

وی افزود: دشمنان نظام بیشتر بر روی قشر جوانان تمرکز کرده و سعی می‌کنند که آن‌ها را ناامید و مأیوس کنند که ما مسئولان وظیفه داریم با برنامه‌ریزی درست نگذاریم چنین اتفاقی بیفتد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان به برنامه‌های این اداره در حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: اردوهای راهیان پیشرفت با هدف آشنایی جوانان با پیشرفت‌های نظام در استان برگزار شده است که در این اردوها جوانان از نزدیک اقدامات دولت را طی چند سال اخیر در استان کردستان مشاهده می‌کنند.

غلام‌ویسی به ضرورت توجه دستگاه‌های اجرایی به امور حوزه جوانان تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی باید با هماهنگی و وحدت رویه بیشتر، به حوزه جوانان خدمات ارائه دهند.

برگزاری ۹۸۷ برنامه اوقات فراغت در کردستان

مجید آوج، سرپرست امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: ۹۸۷ برنامه اوقات فراغت توسط دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان در استان کردستان برگزار شده است که ۱۸ هزار و ۹۲۰ نفر در این برنامه‌ها شرکت کرده‌اند.

مسئولان امیدآفرینی را در دستور کار قرار دهند

وی ادامه داد: طی شش ماهه نخست امسال ۶۵ درصد تسهیلات ازدواج توسط بانک‌های عامل استان کردستان پرداخت شده و ۳۵ درصد مابقی هنوز پرداخت نشده است، در صورتی که می‌بایست تا پایان شهریورماه همه این تسهیلات پرداخت می‌شد.

۲۷ درصد جمعیت کردستان در گروه سنی ۱۵ تا ۳۰ سال قرار دارد

حسین رسولی، مدیرکل بهزیستی استان کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: ۲۷ درصد جمعیت استان کردستان در گروه سنی ۱۵ تا ۳۰ سال قرار دارد که نیروی فعال و مولد جامعه محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: جوانان نقش محوری در جامعه دارند که اگر برنامه‌ریزی‌های لازم برای این قشر صورت نگیرد آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی بیشتر خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی کردستان خاطرنشان کرد: ۶۰ تشکل تحت نظر اداره کل بهزیستی استان کردستان مشغول به فعالیت هستند که بیشترین فعالیت آن‌ها در حوزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ها است که جامعه هدف آن‌ها نیز جوانان و نوجوانان هستند.

کد خبر 703563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.