دوچرخه برقی Engwe E26 چه مشخصاتی دارد؟

انرژی مورد نیاز دوچرخه برقی Engwe E26 با استفاده از یک باتری ۴۸ ولتی ۱۶ آمپری تامین می‎‌شود و با یک بار شارژ مسافت ۱۴۰ کیلومتری را طی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت Engwe از یک دوچرخه برقی جدید به نام E26 رونمایی کرده است، این مدل قبلاً در دو نسخه برای بازارهای بین‌المللی و اتحادیه اروپا عرضه شده بود. دوچرخه الکتریکی یادشده از یک موتور برقی ۷۵۰ واتی با حداکثر سرعت ۴۵ کیلومتر در ساعت و حداکثر گشتاور ۷۰ نیوتن متر برای نسخه بین‌المللی استفاده می‌کند. نسخه عرضه شده در اتحادیه اروپا نیز از یک موتور ۲۵۰ واتی با حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر بهره می‌برد.

انرژی مورد نیاز دوچرخه برقی Engwe E26 با استفاده از یک باتری ۴۸ ولتی ۱۶ آمپری تامین می‎‌شود و با یک بار شارژ مسافت ۱۴۰ کیلومتری را طی می‌کند. باتری این دوچرخه طی شش ساعت به صورت کامل شارژ می‎‌شود. محصول یادشده در رنگ‌های زرد، مشکی و آبی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دوچرخه برقی Engwe E26 به سیستم تعلیق دوگانه مجهز شده است؛ همچنین دارای ترمزهای دیسکی هیدرولیک برای توقف کارآمد است؛ محصول یادشده در حال حاضر با قیمت ۱۱۴۹ دلار وارد بازار می‎‌شود.

کد خبر 703411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.