نظارت بر توزیع شیرخشک از طریق سامانه تیتک انجام می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: نظارت بر توزیع شیرخشک از طریق سامانه تیتک انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، علی اکبر عزیزی در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد با بیان اینکه توزیع شیرخشک در استان نباید خارج از سامانه تیتک انجام شود، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت باید با ثبت کد ملی در سامانه تیتک شیر خشک را دریافت کنند و خدمات دهی در این زمینه برای اتباع مجاز صورت گیرد و همچنین توزیع سمعک نیز باید بر اساس دستور العمل‌های وزارت مربوطه باشد.

وی به کمبود گوشت قرمز در استان اشاره کرد و گفت: در صورت کشف دام سبک غیر مجاز، به هیچ عنوان از ورود آن به استان جلوگیری نشود، بلکه دام‌ها با نظارت دامپزشکی قرنطینه و موارد بیماری و پزشکی آنها بررسی شده و دام‌های مولد وارد چرخه تولید و مابقی با رعایت موارد بهداشتی به کشتارگاه‌ها تحویل شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بر جلوگیری از خروج دام سبک از استان تاکید کرد و افزود: شهرستان‌های خاتم، ابرکوه، بافق و بهاباد که بیشترین آمار کشفیات دام را دارند با همکاری جهاد کشاورزی نسبت به جانمایی برای نگهداری از دام‌های کشف شده اقدام کنند.

عزیزی با اشاره به مشکل توزیع گاز مایع به متقاضیان عایق کار و جوشکار، گفت: این مشکل باید در جلسه‌ای تخصصی با حضور اداره کار، صمت، شرکت پخش فراورده‌های نفتی و دستگاه‌های مربوطه دیگر بررسی و حل شود.

کد خبر 703396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.