نظارت میدانی و الکترونیک بر عملکرد محاکم سراسر کشور در اولویت کاری قرار دارد

رئیس دیوان عالی کشور گفت: موضوع نظارت میدانی و الکترونیک بر عملکرد محاکم سراسر کشور از اولویت‌های کاری و تحولی مدیریت جدید در این مجموعه عالی قضائی است که برای انجام این مهم برنامه‌ریزی صورت گرفته است و مطابق برنامه جامع عمل خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه شورای معاونین با اشاره به اظهارنظرهای نسنجیده در خصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: برخی اظهارنظرهایی که در روزهای اخیر در خصوص حمایت از مردم فلسطین مطرح شد، مایه شرمساری است.

وی ضمن انتقاد نسبت به اظهارات برخی از مقامات مسئول سابق در خصوص حمایت ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین ادامه داد: باعث تأسف است برخی افراد که زمانی در مسند مدیریت امور روابط خارجی کشور بودند، امروز برخلاف اصول اسلام و انقلاب چنان سخن می‌گویند که ناشی از نشناختن ملت بزرگ ایران در مبارزه با استکبار و رژیم سفاک صهیونیسم در طول سال‌های قبل و بعد از پیروزی انقلاب و نیز نادیده گرفتن اقدامات حماسی و فداکاری‌های مردم غزه در دفاع از سرزمین و ارزش‌های دینی و ملی خودشان است که در دنیا کمتر نظیر آن را می‌توان یافت.

رئیس دیوان عالی کشور تأکید کرد: مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی تا آزادی قدس شریف یکی از اصول غیرقابل تغییر نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به برگزاری اولین همایش نحوه بررسی نظارت دیوان عالی کشور بر محاکم ضمن تشکر از حضور رؤسای کل دادگستری استان‌ها و پیگیری‌های معاونین و رئیس دفتر دیوان عالی کشور در تشکیل این همایش تصریح کرد: موضوع نظارت میدانی و الکترونیک بر عملکرد محاکم سراسر کشور از اولویت‌های کاری و تحولی مدیریت جدید در این مجموعه عالی قضائی است که برای انجام این مهم برنامه‌ریزی صورت گرفته است و مطابق برنامه جامع عمل خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام منتظری خاطرنشان کرد: در سفرهای استانی و بازدید از محاکم و دیدارهای مردمی با آسیب‌ها و اشکالاتی مواجه شدیم که باید برای رفع آن برنامه‌ریزی کنیم تا با کمک قضات و رؤسای دادگستری‌ها، امور محاکم رو به بهبود و رفع اشکالات برود.

منبع: میزان

کد خبر 703224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.