بهترین ابزار ساخت ویدئو با هوش مصنوعی

Deepbrain یک ابزار تولید ویدئو توسط هوش مصنوعی است که با استفاده از متن اصلی ساخت ویدئو را به‌سادگی و با سرعت به سرانجام می‌رساند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، همان‌طور که هوش مصنوعی در بسیاری از حوزه‌ها نفوذ پیدا کرده است با ارائه قابلیت‌های جدید و مبتکرانه، فرآیندهای تولید و ویرایش ویدئو را بهبود بخشیده‌اند. امروزه با فراگیر شدن تولید محتوای ویدئویی برای شبکه‌های اجتماعی، این ابزارها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. در ادامه به بررسی چند ابزار ساخت ویدئو با هوش مصنوعی می‌پردازیم:

Deepbrain

Deepbrain یک ابزار تولید ویدئو توسط هوش مصنوعی است که با استفاده از متن اصلی ساخت ویدئو را به سادگی و با سرعت به سرانجام می‌رساند. در واقع پس از آماده کردن اسکریپت و بهره‌گیری از ویژگی Text to Speech به یک ویدئو دسترسی خواهید داشت. از مهم‌ترین ویژگی‌های این ابزار می‌توان به امکان انتخاب راحت آواتاری است که با برند کسب‌وکار مورد نظر تطابق دارد. رابط کاربری آسان آن نیز امکان استفاده برای افراد مبتدی را آسان کرده است. سرعت بالا در ایجاد ویدئو نیز به صرفه‌جویی در زمان و هزینه افراد کمک می‌کند.

بهترین ابزار ساخت ویدئو با هوش مصنوعی

Heygen

در صورتی که قصد دارید به سادگی و به شکلی جذاب یک ویدئو با استفاده از هوش مصنوعی تولید کنید، ابزار Heygen یک گزینه عالی به نظر می‌رسد. این ابزار قادر است در عرض چند دقیقه متن از مرورگر کاربر را به‌طور مستقیم به یک ویدئوی حرفه‌ای تبدیل کند، همچنین می‌توانید با ضبط صدای خود و آپلود آن، یک آواتار سفارشی‌سازی شده ایجاد کنید، با استفاده از این پلتفرم می‌توانید چندین صحنه را در یک ویدئو ترکیب کنید و موسیقی متناسب با شرایط ویدئو را انتخاب کنید.

بهترین ابزار ساخت ویدئو با هوش مصنوعی

Pictory

ابزار Pictory به تولید ویدئو از طریق هوش مصنوعی کمک قابل‌توجهی می‌کند. فقط کافی است کاربران یک اسکریپت، مقاله یا پست وبلاگ را به عنوان پایه محتوای ویدئویی در اختیار این ابزار قرار دهند، سپس در عرض چند دقیقه ویدئویی جذاب با قابلیت استفاده در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی با هدف افزایش تعامل دریافت خواهید کرد. با استفاده از پلتفرم یادشده می‌توان ویدئوهای طولانی را نیز خلاصه کرد یا زیرنویس برای آن‌ها در نظر گرفت.

بهترین ابزار ساخت ویدئو با هوش مصنوعی

Colossyan

یکی از ابزارهای تولید ویدئو به کمک هوش مصنوعی Colossyan است که امکان ترجمه خودکار ویدئو با هدف قرار دادن مخاطبان مناطق مختلف یا حتی تغییر لهجه و انتخاب زبان بین ۱۲۰ مورد متفاوت را ارائه می‌دهد، همچنین دارای قابلیت افزودن زیرنویس به ویدئوها است.

بهترین ابزار ساخت ویدئو با هوش مصنوعی

Synthesia

Synthesia یکی از ابزارهای تولید ویدئو با هوش مصنوعی است که برای تولید ویدئوهای آموزشی و موسیقی استفاده می‎‌شود. این ابزار با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری عمیق، قادر به تولید ویدئوهایی با کیفیت بسیار بالا است. همچنین می‌تواند با تشخیص محتوای فایل‌های MIDI و نت‌های موسیقی ویدئوهای حرفه‌ای ارائه دهد.

بهترین ابزار ساخت ویدئو با هوش مصنوعی

InVideo

InVideo نیز یکی از ابزارهای تولید و ویرایش فیلم و ویدئو از طریق هوش مصنوعی است. این ابزار با ارائه قالب‌های آماده و قابل تنظیم به کاربران اجازه می‌دهد ویدئوهایی با طرح‌های متنوع و جذاب را با سرعت بالا تولید کنند، همچنین InVideo می‌تواند با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری عمیق تصاویر و ویدئوهای مرتبط با محتوای متن را به صورت خودکار استخراج کند و در ویدئوها استفاده کند. علاوه بر این، ابزار یادشده می‌تواند با توجه به نوع محتوای متن، امکان تنظیم صدا، موسیقی و جلوه‌های ویدئویی را در اختیار کاربران قرار دهد.

بهترین ابزار ساخت ویدئو با هوش مصنوعی

ابزار Veed.io

ابزار Veed.oi به کاربران اجازه می‌دهد تا به سادگی و با کمترین تلاش ویدئوهایی با کیفیت بالا و حرفه‌ای ایجاد کنند. این ابزار دارای ویژگی‌های متنوعی است که به کاربران کمک می‌کند ویدئوهای خود را بدون نیاز به دانش تخصصی در زمینه ویرایش ویدئو، ویرایش کنند. از جمله ویژگی‌های Veed-oi می‌توان به قابلیت اضافه کردن متن، تصاویر، صدا، ویدئوها و انیمیشن‌ها اشاره کرد. کاربران می‌توانند با استفاده از این ابزار ویدئوهای تبلیغاتی، آموزشی و اجتماعی را با کیفیت بالا و در کمترین زمان ویرایش کنند.

کد خبر 703113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.