گیتی‌پسند ۶ _ مس سونگون ۴ / حالا قهرمانی به اصفهانی‌ها چشمک می‌زند

تیم فوتسال گیتی‌پسند موفق شد الکلاسیکوی ایران را با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل مس سونگون پیروز شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان عصر امروز _جمعه نوزدهم آبان‌ماه_ در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور و دیدار پایانی نیم‌فصل نخست از ساعت ۱۷:۰۰ در سالن مملو از جمعیت پیروزی به‌مصاف یکدیگر رفتند.

گل‌های گیتی‌پسند: مهدی کریمی، محمدرضا سنگ‌سفیدی (۲)، بهداد شیخ‌احمدی، امیرحسین داوودی و علیرضا رحیمی

گل‌های مس سونگون: مرتضی عزتی، فرهاد فخیم، گل به خودی بازیکن گیتی‌پسند برای مس

در نخستین فرصت این دیدار و روی اشتباه بازیکنان تیم مس مهدی کریمی گل نخست گیتی‌پسند را به ثمر رساند تا شاگردان کشاورز در کم‌تر از یک دقیقه گل نخست این دیدار را به ثمر رسانند. در دقیقه ۶ این دیدار باز هم تیم گیتی‌پسند و روی یک حرکت زیبا توسط بهداد شیخ احمدی گل دوم را به ثمر رساند.

در ادامه این تیم مس بود که بازی را در اختیار گرفت و توسط مرتضی عزتی گل نخست خود را به ثمر رساند تا بازی به حداقل برسد. در فاصله کم‌تر از دو دقیقه به پایان دیدار پس از اخراج دروازه‌بان تیم مس محمدرضا سنگ سفیدی گل سوم تیم گیتی‌پسند را به ثمر رساند تا اختلاف به ۲ گل افزایش پیدا کند.

این پایان کار نبود و روی یک ضد حمله دیگر توسط بازیکنان گیتی‌پسند محمدحسین درخشانی گل چهارم را به رساند تا کار برای شاگردان تقی‌پور بردی جبران دشوار شود. نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که گیتی‌پسندی‌ها به دنبال حفظ نتیجه و مس سونگون نیز به دنبال جبران گل‌های خورده و برگشت به بازی بود.

در هفت دقیقه پایانی این دیدار تیم مس به سیستم پاورپلی روی آورد و در فاصله حدود ۶ دقیقه به پایان دیدار توسط فرهاد فخیم به گل دوم خود دست یافت تا امیدهای خود را برای به تساوی کشاندن بازی زنده نگه‌دارد. در ادامه حملات تیم مس این تیم روی اشتباه بازیکنان گیتی‌پسند و گل به خودی رفیعی‌پور به گل سوم رسید تا به تساوی این دیدار نزدیک باشد.

با این وجود درخشش ستاره‌های جوان گیتی‌پسند و فرصت‌طلبی باقر محمدی موجب شد تا گیتیزن‌ها به دو گل دست پیدا کنند و گل علی‌اصغر حسن‌زاده هم جوابگو نبود تا الکلاسیکوی فوتسال ایران را گیتی‌پسند با نتیجه پرگل ۶ بر ۴ پیروز شود و به قهرمانی نیم‌فصل اول دست پیدا کند.

نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن برای تماشای دیدار گیتی‌پسند و مس سونگون وارد سالن پیروزی شد. حدود ۴ هزار طرفدار گیتی‌پسند به دلیل تکمیل ظرفیت سالن موفق نشدند وارد سالن شوند. حدود ۵۰ هوادار مس سونگون خود را به سالن پیروزی اصفهان رساندند تا از تیم خود حمایت کنند.

درگیری سکونشینان مس سونگون با بازیکنان گیتی‌پسند پس از تذکر نیمکت‌نشینان مس به عوامل خودی به پایان رسید. رضا میرزایی بازیکن مصدوم استقلال، در سالن پیروزی حضور دارد و بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

دروازه‌بان مس سونگون، با خطای غیرورزشی بر روی بازیکن گیتی‌پسند با کارت قرمز داور مواجه شد؛ ضمن اینکه به دلیل مصدومیت با برانکارد از زمین خارج شد. یکی از عوامل باشگاه مس سونگون که روی نیمکت این تیم حضور نداشت، به دلیل توهین‌های پیاپی به مقامات برگزاری مسابقه از سالن پیروزی به بیرون هدایت شد.

بلندگو سالن اعلام کرد در صورت پرتاب اشیا به داخل زمین، بازی توسط ناظر متوقف خواهد شد.

کد خبر 703053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.