خانه والیبال کاپیتان سعید معروف به بهره‌برداری می رسد

‌رئیس هیئت والیبال آذربایجان‌غربی گفت: خانه والیبال کاپیتان سعید معروف با هزینه سه میلیاردتومانی و با بالاترین سطح استاندارد بازسازی و آماده بهره‌برداری شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیمان رضایی امروز _جمعه نوزدهم آبان_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهمترین دغدغه هیأت والیبال استان مباحث مربوط به آموزش بوده که در همین راستا خانه والیبال کاپیتان سعید معروف با هزینه کردی بالغ بر سه میلیاردتومان استانداردسازی شده است.

وی افزود: این مجموعه با مجرب‌ترین کادر حوزه آموزش، آماده برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی در حوزه والیبال است.

رئیس هیأت والیبال آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون سه زمین مجهز به بهترین کف پوش، سالن رختکن، اتاق مربیان و … آماده برگزاری کلاس‌های علمی و تخصصی در مسیر رشد و بالندگی بیش از پیش والیبال استان است.

رضایی در خصوص فعایت‌های والیبالی در شهرستان‌ها نیز تصریح کرد: از تمامی هیئت‌های والیبال در شهرستان‌های استان نهایت تشکر را دارم که با کمترین امکانات در حال فعالیت هستند اما هنوز در عملکرد و فعالیت شهرستان‌ها به حالت مطلوب نرسیدیم.

وی ادامه داد: در تلاشیم با برنامه‌های اجرایی، شاهد ساختارمند شدن هیأت‌های شهرستان‌ها نیز باشیم.

رضایی عنوان کرد: تلاش می‌کنیم نگاه عدالت‌محور به والیبال استان داشته باشیم زیرا هیئت شهرستان‌ها بازوان ما هستند.

وی در خصوص ضرورت توجه به موضوع نظارت و ارزیابی در حوزه آموزش تصریح کرد: نظارت و ارزیابی حلقه مفقوده سال‌های گذشته هیأت والیبال استان بوده، اما از روزی که هیأت استان را تحویل گرفته‌ام در این خصوص برنامه‌ریزی جدی داشته و در این راستا با هیچیک از آکادمی‌ها و باشگاه‌ها تعارف نداشته‌ایم.

رضایی اظهار کرد: در حوزه آموزش، نظارت بر شهریه و آموزش‌های علمی و اصولی را مورد توجه ویژه قرار داده‌ایم و نگاه ما کیفی‌سازی کلاس‌های آموزش و خروجی مناسب از این دوره‌هاست. وی در خصوص توانمندی‌های مربیان والیبال پایه یادآور شد: مربیان والیبال در رده‌های پایه باید همسان‌سازی شوند و همه کسانی که در حوزه مربیگری فعالیت دارند باید گواهی‌های مربوطه در حوزه‌های همسان‌سازی را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت اجازه فعالیت نخواهند داشت.

رضایی تأکید کرد: برای مربیان آموزشی پایه استان، فراخوان داده و دوره‌های همسان‌سازی برگزار خواهیم کرد.

رئیس هیأت والیبال آذربایجان‌غربی در خصوص اعزام تیم‌های والیبال به مسابقات کشوری خاطرنشان کرد: در هشت ماهه نخست امسال، چهار اعزام مستقیم به مسابقات کشوری داشتیم که تیم نوجوانان دختر به مقام دوم، تیم جوانان مردان مقام اول کشوری و تیم پیشکسوتان نیز مقام سوم را کسب کردند.

رضایی با اشاره به برنامه‌ریزی جهت برگزاری دوره‌های مربی‌گری توسط هیأت والیبال اظهار کرد: دوره‌های تئوری مربی‌گری بانوان درجه ۲ شهرستان ارومیه به زودی برگزار می‌شود و برای برگزاری دوره‌های مربی‌گری درجه ۳ در شهرستان‌های ماکو و ارومیه نیز مجوزهای لازم کسب شده است.

وی در خصوص ضرورت وجود تیمی متشکل از بانوان والیبالیست استان افزود: تیم‌داری و باشگاه‌داری موضوعی خارج از اختیارات هیأت است ولی امیدواریم با پیگیری‌های انجام گرفته از سوی هیأت، بتوانیم در لیگ دسته یک و یا برتر، تیمی را روانه مسابقات بانوان کنیم.

رضایی در خصوص وضعیت کمیته داوری هیأت والیبال استان گفت‌: در این حوزه چندین سال است که با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستیم، علیرغم اینکه در حوزه‌های مربی‌گری و معرفی بازیکنان مستعد با رشد خوبی مواجه بوده‌ایم اما همچنان در خصوص داوری با مشکل روبرو هستیم و برای این مهم نیز برنامه‌های ویژه‌ای داریم که با مدیریت جدید کمیته داوران محقق خواهد شد.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون با پیگیری‌های هیأت والیبال امسال چهار داور در لیگ برتر فعالیت دارند و قطعاً این تعداد افزایش خواهد داشت.

رئیس هیأت والیبال آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: قطعاً بازخوردهای استانی و کشوری مسابقات مردان آسیا اثرات مطلوبی بر والیبال استان داشته و خواهد داشت.

رضایی ضمن قدردانی از رئیس فدراسیون، استاندار آذربایجان‌غربی و مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: امیدواریم مجدداً شاهد برگزاری رویدادهای مهم و بزرگ بین‌المللی والیبال در استان باشیم.

وی یادآور شد: کارهای مقدماتی و تصویب احداث سالن ۱۲ هزارنفری انجام شده و هم اکنون در مرحله مکان‌یابی هستیم، در این راستا نگاه ویژه استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و تعامل مدیرکل راه و شهرسازی استان زمینه‌ساز تسریع در احداث این پروژه فاخر خواهد بود.

کد خبر 702992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.