وقوع انفجار حین اطفای حریق در یک منزل مسکونی ۳ آتش‌نشان را مصدوم کرد + عکس

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع حریق در پشت بام منزل مسکونی خبر داد.

محسن بگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساعت ۰۸:۰۰ امروز _جمعه نوزدهم آبان_ حریق یک انباری در پشت بام منزل مسکونی دو طبقه واقع در خیابان شهیدان شرقی به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش و بلافاصله آتش. نشانان از ایستگاه‌های شماره دو و ۱۶ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از رسیدن در محل حادثه، در همان لحظات ابتدایی کانون حریق که شامل مقدار زیادی وسایل منزل و سه سیلندر گاز پیک‌نیکی در انباری پشت بام منزل مسکونی بود را شناسایی و اطفا و از گسترش آتش و سرایت به دیگر نقاط جلوگیری کردند.

رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در اثر انفجار رخ داده شده حین عملیات اطفای حریق، سه نفر از آتش‌نشانان دچار آسیب‌دیدگی و سوختگی جزئی و بلافاصله توسط عوامل اورژانس شهر به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به مساعد بودن حال عمومی مصدومان حادثه، خاطرنشان کرد: شهروندان در انباری‌های منازل مسکونی همواره نسبت به چیدمان اصولی و تفکیک وسایل اضافی منزل کنار یکدیگر اقدام کنند و شماره تلفن‌های امدادی را به یاد داشته باشند تا در صورت رخ دادن شرایط اضطراری بلافاصله آنها را مطلع کنند، همچنین با داشتن یک دستگاه خاموش کننده آتش‌نشانی می‌توانند به راحتی حریق را در لحظات اولیه کنترل و از رخداد فاجعه جلوگیری کنند.

وقوع انفجار حین اطفای حریق در یک منزل مسکونی ۳ آتش‌نشان را مصدوم کرد + عکس

وقوع انفجار حین اطفای حریق در یک منزل مسکونی ۳ آتش‌نشان را مصدوم کرد + عکس

کد خبر 702963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.