تانکر حامل ۳۰ هزار مایع گازوئیل در پایتخت حادثه آفرید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تانکر حامل ۳۰ هزار مایع گازوئیل در پایتخت حادثه آفرید، راننده تانکر جان خود را از دست داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک مورد تصادف واژگونی تانکر مایعات سوختی در بلوار کوهسار خیابان ادهمی امروز_ جمعه نوزدهم آبان_ ساعت ۴:۱۳ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: شش ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی سه دستگاه جرثقیل و خودروهای حامل کف شیمیایی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: تانکر حامل ۳۰ هزار مایع گازوئیل هنگام حرکت در این مسیر به دلیل نامشخصی با سه دستگاه خودرو سواری برخورد کرده است و دو خودرو دچار خسارت‌های شدیدی شده‌اند و یک نفر داخل خودرو تیبا محبوس بود.

وی ادامه داد: و پس از برخورد با خودروها تانکر به مسیر ادامه می‌دهد و به یک ساختمان شش طبقه مسکونی، تجاری که طبقه همکف یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بوده برخورد می‌کند وارد فروشگاه می‌شود و در محل واژگونی اتفاق می‌افتد، راننده داخل تانکر محبوس شده بود.

ملکی تصریح کرد: نشت گازوئیل در محل را مشاهده کردیم، آتش‌نشانان ایمن سازی را انجام دادند و عملیات رها سازی نیز آغاز شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: راننده تیبا به شدت مصدوم شده بود و راننده تانکر جان خود را از دست داده بود، عملیات جابه‌جایی گازوئیل در حال انجام است.

کد خبر 702949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.