مشکل کمبود نان در یاسوج رفع می‌شود

مدیرکل امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمبود نان در برخی مناطق یاسوج به دلیل مشکل در استفاده از کارت خوان ها بوده و به زودی حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در روزهای گذشته کمبود نان در شهر یاسوج باعث برخی مشکلات شده بود و در برخی نانواها روال پخت نان مثل روزهای قبل نبود.

نانوایان کمبود آرد و عدم تحویل آرد را از علت عمده کمبود پخت و ایجاد مشکلات در عرضه نان عنوان می‌کردند و برخی نیز مشکل را از دستگاه‌های کارت خوان نانوایی می‌دانستند.

حسن رضاپور مدیرکل امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز _ پنج‌شنبه هجدهم آبان _ در نشست کارگروه آرد، نان و گندم اظهار کرد: کسر سهمیه آرد به دلیل مشکلات سامانه نانی‌نو و کارتخوان‌ها در برخی مناطق باعث شده با کمبود نان مواجه شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد در نحوه استفاده از کارتخوان‌ها در نانوایی مشکل دارند گفت: تصمیم گرفتیم با ایجاد زیرساخت‌ها، شرایط و نحوه صحیح استفاده از کارتخوان‌ها نیز آموزش داده شود.

رضاپور افزود: در همین راستا با حضور مدیر سامانه نانی‌نو کشور جلسه‌ای با هدف رفع مشکلات واحدهای خبازی و جلوگیری از کسر سهمیه آرد آنها برگزار شد و امیدواریم مشکلات طرح هوشمندسازی مصرف نان به حداقل برسد.

وی با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی مصرف نان، گفت: طرح هوشمندسازی مصرف نان در قالب سامانه نانی‌نو از بهمن ماه سال گذشته طراحی و این طرح اکنون در مناطق مختلف استان در حال اجرا است.

مدیرکل اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای اجرای هر چه بهتر این طرح هنوز مشکلاتی از جمله مصرف تعداد نان و نداشتن آگاهی کافی از کاربرد صحیح از دستگاه‌های کارت‌خوان‌ها وجود دارد.

وی افزود: عدم آگاهی از دستگاه کارتخوان باعث شده‌است تا در برخی مناطق مشکلاتی برای خبازی‌ها ایجاد و منجر به کسر سهمیه آرد آنها شود که این موضوع در دست بررسی و رفع مشکل است.

کد خبر 702855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.