تکمیل بیمارستان ثلاث باباجانی به ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی بیمارستان ۳۲ تختخوابی ثلاث باباجانی، گفت: برای تکمیل این بیمارستان ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قباد محمدی امروز _پنجشنبه، هجدهم آبان_ در جریان بازدید استاندار کرمانشاه از بیمارستان ۳۲ تختخوابی ثلاث باباجانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارزش کنونی این پروژه با مشاعات آن حدود سه هزار میلیارد ریال است و این پروژه در بهار سال ۱۴۰۳ افتتاح خواهد شد.

وی افزود: تمام تجهیزات مورد نیاز پروژه خریداری شده و طبق پیش‌بینی‌ها تا خرداد سال ۱۴۰۳ تکمیل خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی ثلاث باباجانی در مساحت پنج هزار متر مربع شامل بخش‌هایی همچون اتاق عمل، اوژانس، زنان و زایمان، اتاق‌های بستری در حال احداث است.

محمدی تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث این پروژه از سال ۱۳۹۲ آغاز شده است و این پروژه با گذشت حدود هشت سال تا سال ۱۴۰۰ تنها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، اهتمام برای تکمیل این پروژه جدی شد و در مدت ۲ سال پیشرفت بیمارستان به حدود ۹۰ درصد رسید.

به گزارش ایمنا، این شهرستان در حال حاضر فاقد بیمارستان است و مردم ثلاث باباجانی برای مداوا و درمان به شهرستان جوانرود مراجعه می‌کنند.

کد خبر 702828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.