بارگذاری ۸ هزار سند روی سامانه مدیریت دانش شهرداری اصفهان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه سامانه مدیریت دانش فعال است و روی آن هشت هزار سند بارگذاری شده است، گفت: بخش ثبت تجربیات این سامانه در حال بارگذاری است تا تجربه افراد به‌صورت خوداظهاری و مستندسازی مشاوران ثبت و ضبط شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ابراهیمی امروز _پنجشنبه هجدهم آبان_ در دومین نشست از سلسله نشست‌های «تجربه شهر» با موضوع پروژه پیاده‌راه‌سازی چهارباغ عباسی اظهار کرد: در این نشست مدیران سابق، فعلی و مدیران اجرایی، مشاوران و کارشناسان دعوت شدند تا تجربیات در این موضوع به اشتراک گذاشته شود.

وی با اشاره به اهمیت سامانه مدیریت دانش افزود: دانش را در دو بخش آشکار و پنهان تعریف می‌کنیم که دانش پنهان همین تجربیاتی است که مدیران اجرایی در روند فعالیت اجرایی آن را به‌دست می‌آورند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: تلاش داریم تا برای یک سری پروژه‌ها نشست‌هایی را داشته باشیم با هدف بیان تجربیات، موفقیت‌ها و حتی شکست‌ها که می‌تواند تأثیرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌ها دارای خروجی، پیامد و آثار است، گفت: سامانه مدیریت دانش فعال است و روی آن هشت هزار سند بارگذاری شده است، همچنین بخش ثبت تجربیات این سامانه در حال بارگذاری است تا تجربه افراد به‌صورت خوداظهاری و مستندسازی مشاوران ثبت و ضبط شود.

ابراهیمی ادامه داد: نشست تجربه شهر با این دید هدف‌گذاری شده است که بتواند با بررسی درس آموخته‌های پروژه‌های شهری به جامعه علمی و اجرایی کمک کند.

کد خبر 702768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.