پرونده شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟

سخنگوی قوه قضائیه در مورد پرونده مهران مدیری، گفت: در مورد این موضوع پرونده کیفری در دادگستری تهران اعم از دادسرا و دادگاه به ما گزارش نشده است، اما آنچه که بررسی شده ممکن است دعوای حقوقی باشد که مطرح است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در رسانه‌ها موضوع شکایت صدا و سیما از مهران مدیری مطرح شده است که ناصر قدیر کاشانی، تهیه کننده برنامه دورهمی با انتشار نامه‌ای در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، اسنادی مربوط به شکایت سازمان صداوسیما از مهران مدیری و تهیه‌کننده برنامه دورهمی، به دفتر سخنگوی قوه قضائیه ارائه داده است.

پرونده شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟

توضیح سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده مهران مدیری

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره اینکه قدیری کاشانی مدیر برنامه دورهمی گفته است که مدارک خود را در خصوص شکایت معاونت سازمان صدا و سیما از مهران مدیری به دفتر سخنگوی قوه قضائیه ارائه شده، در صورت تأیید این مطلب آخرین روند رسیدگی به آن را توضیح دهید، گفت: در مورد این موضوع پرونده کیفری در دادگستری تهران اعم از دادسرا و دادگاه به ما گزارش نشده است، اما آنچه که بررسی شده ممکن است دعوای حقوقی باشد که مطرح است.

وی ادامه داد: مرجع استعلام در رابطه با دعاوی حقوقی، محاکم حقوقی است و براساس بررسی‌های صورت گرفته ملاحظه شد سازمان صدا و سیما به طرفیت شرکت همراه رسانه دادخواستی را تقدیم دادگاه کرده و درخواست او مطالبه وجه قراردادی بوده و دادگاه هم در حال رسیدگی به این پرونده است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: دادخواست دیگری به طرفیت قدیری کاشانی از مدیری مبنی بر مطالبه خسارت داده شده است و سه جلسه دادرسی دادگاه برگزار شده و موضوع به کارشناس رسمی ارجاع شده است و به نظریه کارشناسی اعتراض شده است و موضوع به هیئت کارشناس ارسال شده است، شرکت برای اخذ مطالبات ناشی قراردادها دادخواستی را به سازمان صدا و سیما داده است که بزودی اولین جلسه رسیدگی آن برگزار می‌شود. این فرایند حقوقی است و در شعبه و مجتمع تخصصی به امور حقوقی با دقت و صحت و سرعت لازم رسیدگی خواهد شد.

پیش از این نیز سخنگوی قوه قضائیه در اظهاراتی درباره مهران مدیری مجری برنامه دورهمی برای عدم پخش قسمت ششم برنامه و مبلغ ۶۰ میلیارد تومان که باید آقای مدیری پرداخت کند و تهیه‌کننده این برنامه هم باید صد میلیارد تومان پرداخت کند، پرونده‌ای در جریان رسیدگی قرار دارد یا خیر؟ گفته است که اگر اطلاع و مستندی دارید ارائه دهید و اگر مستندی نیست در این مقطع حساس در راستای حفظ و صیانت از امنیت روانی مردم اقدام کنید.

وی در ادامه افزود: پرونده کیفری یا حقوقی در خصوص افرادی که این اطراف موضوع واقع شدند، مطرح نشده است همچنین مطابق پیگیری‌ها، معاون حقوقی صدا و سیما نیز اعلام کردند شکایتی طرح نشده است و اگر اختلافی وجود داشته باشد در چند جلسه برگزار شده، پیگیری شده است.

کد خبر 702626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.