بارندگی و رعد و برق در ۷ استان کشور / دما در استان‌های ساحلی خزر افزایش می‌یابد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارندگی و رعد و برق در هفت استان کشور خبر داد و گفت: روز پنجشنبه، افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر رخ خواهد داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شرق خراسان رضوی، بعضی نقاط سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان، بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد، گرد و خاک رخ خواهد داد.

وی افزود: امروز و فردا در نیمه شرقی کشور، وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و روز پنجشنبه، افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روزهای جمعه و شنبه، در استان‌های ساحلی خزر شاهد بارش مجدد خواهیم بود و روزهای چهارشنبه، جمعه و شنبه، دریای خزر مواج خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت هوای کنونی استان اصفهان، صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد ملایم با بیشینه ۲۳ و کمینه ۵ درجه سانتی‌گراد است و روز پنجشنبه، صاف تا کمی ابری و غبار محلی، گاهی وزش باد ملایم با بیشینه ۲۲ و کمینه پنج درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 702488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.