انجام بیش از ۱۸۶ هزار ماموریت اورژانس تا پایان مهر ۱۴۰۲ در اصفهان

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان از انجام بیش از ۱۸۶ هزار ماموریت اورژانس تا پایان مهر خبر داد.

فرهاد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی هفت ماه گذشته از ابتدای سال، کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ۱۸۶ هزار و ۱۴۹ مأموریت امدادرسانی اعزام شدند که از مجموع آنها ۱۳۱ هزار و ۱۲۸ مورد مربوط به موارد غیرتصادفی و ۵۵ هزار و ۲۱ مورد حوادث رانندگی بوده است.

وی افزود: در این مدت از مجموع حوادث رانندگی منجر به جرح در سطح استان ۳۶ هزار و ۵۵۰ مورد در مناطق شهری و ۱۸ هزار و ۴۷۱ مورد در نقاط جاده‌ای استان رخ داده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با اشاره به اینکه تماس با شماره ۱۱۵ از تمام شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی در اصفهان پاسخ داده می‌شود، تصریح کرد: طی هفت ماه گذشته کارشناسان پاسخگوی تلفنی ۱۱۵ به ۶۱۳ هزار و ۸۹۶ تماس امدادخواهی با اورژانس پاسخ داده‌اند.

وی با اشاره به ارائه خدمات اورژانس هوایی در سطح استان ادامه داد: در این مدت بالگرد امدادی اورژانس ۴۰ بار به مأموریت اعزام شد و ۵۷ بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی استان اصفهان منتقل کرد.

حیدری با بیان اینکه سه واحد امداد موتوری در شهرستان اصفهان و یک واحد در شهرستان شهرضا مشغول به فعالیت است، گفت: در این مدت اورژانس موتوری استان در مجموع در ۲۷۷۴ مأموریت به امدادخواهان امدادرسانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از ۱۶۱ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه موتورلانس و یک اتاق فرمان برخوردار است.

کد خبر 702225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.