خودروی هیوندای Ioniq 6-2024 چه مشخصاتی دارد؟

خودروی هیوندای Ioniq 6-024 دارای یک پیشرانه تک‌موتوره دیفرانسیل عقب با قدرت ۱۱۱ کیلووات و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودروی هیوندای Ioniq 6-2024 دارای یک پیشرانه تک‌موتوره دیفرانسیل عقب با قدرت ۱۱۱ کیلووات و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۳ کیلووات ساعتی تأمین می‌شود، خودروی یادشده با استفاده از شارژر DC تا ۳۵۰ کیلووات شارژ می‌‎شود و ۱۸ دقیقه طول می‌کشد تا از ۱۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود.

طول و عرض خودرو هیوندای Ioniq 6-2024 به ترتیب ۴۸۵۵ و ۱۸۸۰ میلی‌متر است، ارتفاع آن ۱۴۹۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۹۵۰ میلی‌متر است. ظرفیت صندوق عقب این خودرو ۴۰۱ لیتر است. خودروی یادشده دارای کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، تشخیص عابر پیاده، دوچرخه‌سوار و خودرو، هشدار توجه راننده، نمایشگر نقطه کور، هشدار خروج از خط، دوربین دید فراگیر و سنسور پارک جلو و عقب است.

از دیگر ویژگی‌های خودرو هیوندای Ioniq 6-2024 می‌توان به ترمزدستی الکترونیکی خودکار، نظارت بر فشار باد لاستیک، چراغ‌های جلو اتوماتیک LED، برف پاک‌کن‌های حساس به باران، شارژر بی‌سیم تلفن، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، یک پورت USB-A در قسمت جلو، یک پورت USB-C در قسمت جلو و دو پورت USB-C در قسمت عقب و دستیار پارک هوشمند اشاره کرد.

کد خبر 702206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.