آدم‌ربایان قائم‌شهری به ۱۰ سال حبس محکوم شدند

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: محکومیت بدوی مرتکبان آدم‌ربایی در شهرستان قائم‌شهر به تحمل ۱۰ سال حبس تعزیری و پرداخت دیه از سوی دادگاه تجدید نظر استان مازندران، تایید و قطعی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در این خصوص اظهار کرد: حسب محتویات پرونده، بزه دیده هنگام بازگشت به منزل، با سلاح سرد و افشانه فلفل مورد هجوم قرار گرفته و پس از ربایش و انتقال به مکان نامعلوم، مورد جرح عمدی واقع شده است.

وی با اشاره به اینکه با انجام تحقیقات گسترده و هوشیاری مأموران، متهمان در شهرستان آمل دستگیر و به ارتکاب بزه مزبور اقرار کردند، افزود: پس از تکمیل تحقیقات در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائمشهر با صدور کیفرخواست، پرونده به یکی از شعب محاکم کیفری دو قائمشهر ارجاع و متهمین بابت اتهام مشارکت در آدم‌ربایی با وسیله نقلیه توأم با ایراد صدمه بدنی به ۱۰ سال حبس تعزیری و پرداخت دیه در حق بزه دیده محکوم شدند که با توجه به قطعیت دادنامه، پرونده امر هم اکنون در مرحله اجرای حکم قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی استان در راستای حفظ امنیت مردم و برقراری نظم و آرامش بدون هیچ‌گونه اغماضی با هریک از مصادیق ناامنی به ویژه تعرض به تمامیت جسمانی شهروندان، به نحو قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.

کد خبر 702044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.