اجرای پروژه‌های شهری در کرمان سرعت می‌گیرد

با تصویب لایحه اصلاح بودجه شهرداری کرمان در نشست عمومی شورای اسلامی شهر، اجرای بعضی پروژه‌های اولویت‌دار در سطح شهر سرعت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صدونوزدهمین نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان امروز _دوشنبه پانزدهم آبان_ با حضور ۹ نفر از اعضا و شهردار کرمان در سالن جلسات ساختمان شورای اسلامی شهر برگزار و لایحه اصلاح بودجه برای چهار پروژه شهری به مبلغ بیش از ۱۵۳ میلیارد تومان که در کمیسیون بودجه مطرح شده بود، با پنج رأی موافق، دو رأی مخالف و دو رأی ممتنع به تصویب رسید.

به گزارش ایمنا، با اجرای این مصوبه، مبلغ مذکور برای تعمیر پایانه مسافربری، ساماندهی آرامستان و احداث محوطه پردیسان قائم، زیرسازی و آسفالت معابر و خرید قیر، اجرای زیرساخت برق مجتمع صاروج پارس و تأمین تجهیزات راه‌اندازی مرکز پایش تصویری هزینه خواهد شد.

سعید شعرباف، شهردار کرمان پیرامون ارائه لایحه اصلاح بودجه شهرداری در صحن شورا گفت: بنا داریم اصلاح بودجه شهرداری در هر منطقه شهری، در همان محدوده با تعیین اولویت هزینه شود.

در این جلسه همچنین پیرامون اصلاح بودجه بیش از ۱۳ میلیارد از محل اجرای عملیات جدول‌گذاری خیابان کاج، مرمت محوطه خواجه اتابک، اجرای برنامه‌های مدیریت محله و طراحی، نظارت و اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح برای اجاره ماشین‌آلات، عملیات زیباسازی و بهبود سیما و منظر شهری، بازسازی و مرمت مدرسه قلعه محمود، اجاره ساختمان و مستحدثات و طراحی و نظارت پروژه‌های عمرانی بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 702004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.