نساجی ایران - نوبهار ازبکستان / امید به صعود در آزادی زنده می‌ماند؟

تیم فوتبال نساجی ایران در چهارمین بازی گروهی لیگ‌ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان نوبهار ازبکستان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار تیم‌های فوتبال نساجی ایران و نوبهار ازبکستان، همچنین سپاهان ایران برابر آلمالیق ازبکستان امروز _دوشنبه پانزدهم آبان‌_ از ساعت ۱۷:۳۰ و ۲۱:۳۰ در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. گفتنی است سپاهان ایران هم پس از آنکه از انجام بازی‌های خانگی خود در اصفهان محروم شد و تنها ورزشگاه مورد تأیید AFC در ایران که دارای سیستم کمک‌داور ویدئویی (VAR) است، ورزشگاه آزادی است در این استادیوم بازی می‌کند.

شاگردان رحمتی در هفته‌های اخیر به‌جز تساوی ارزشمند در برابر سپاهان، با باخت سه بر صفر برابر تراکتور از تبریز برگشتند و شرایط خوبی در لیگ برتر ایران هم ندارند. قائمشهری‌ها پس از پیروزی تاریخی خود برابر بمبئی‌سیتی، مغلوب الهلال عربستان و نوبهار نامانگان ازبکستان شدند تا با سه امتیاز در جایگاه سوم گروه D رقابت‌ها قرار بگیرند.

حریف این هفته نساجی در ابتدا الهلال را متوقف کرد، سپس بر بمبئی‌سیتی چیره شد و نساجی را از پیش رو برداشت و حالا در تعقیب آبی‌های شهر ریاض جایگاه دوم گروه D را به خود اختصاص داده تا مشخص شود تیم دست و پا بسته‌ای نیست.

مصاف رفت دوتیم در شرایطی با برتری دو بر یک ازبک‌ها به پایان رسید که قائمشهری‌ها نتوانستند از گل محمدرضا آزادی که در نیمه نخست وارد دروازه حریف شد، محافظت کنند و گل اوستون اورونوف به همراه گل به خودی مهرداد عبدی دومین باخت نساجی را در آسیا رقم زد و حالا باید دید جدال دوباره دو تیم، این بار در خاک ایران با برتری کدام یک همراه می‌شود.

لازم به‌ذکر است ورزشگاه آزادی از ابتدای لیگ قهرمانان آسیا میزبان بازی‌های نساجی و پرسپولیس است که طبق برنامه‌ریزی AFC هر یک از این دو تیم در هفته‌های متفاوتی میزبان هستند؛ یعنی پرسپولیس در هفته اول میزبان و نساجی میهمان و در هفته دوم نساجی میزبان و پرسپولیس میهمان بودند تا به‌طور مرتب یک تیم از آزادی استفاده کند، اما با شرایطی که برای سپاهان پیش آمده، اکنون بار مضاعفی روی دوش ورزشگاه در حال تعمیر آزادی قرار گرفته است.

نساجی در حالی پای به لیگ قهرمانان آسیا می‌گذارد که در دیدار هفته سوم با بدشانسی برابر نوبهار شکست خورد و حالا این فرصت را دارد تا با جبران بازی هفته سوم، شش امتیازی شود و دوباره امیدهای خود را برای بقا در لیگ قهرمانان آسیا افزایش دهد، همچنین به سپاهان ایران نیز کمک کند تا شانس زیادی برای صعود به مرحله حذفی به‌عنوان یکی از بهترین تیم‌های دوم داشته باشد.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال نساجی ایران:

نساجی: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، سعید بیگی، امیرمهدی جان‌ملکی، مهرداد عبدی، مرصاد سیفی، اسماعیل بابایی، حسین زامهران، محمدرضا عباسی، محمدرضا آزادی و علا عباس

سرمربی: سیدمهدی رحمتی

ترکیب احتمالی تیم فوتبال نوبهار نمنگان ازبکستان

نوبهار نامانگان: اوتکیر یوسوپوف، عظیم احمدوف، میلوش میلوویچ، ابراهیم یولدوشف، جمشید اسکندروف، فیلیپ ایوانوویچ، جمشید بولتابائف، ابرور اسماعیلوف، دونیر عبدومانوف، تیمورخوا عبدیخولیکوف، ایگور گلبان

سرمربی: سامول بابایان

کد خبر 701944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.