توان‌یابان کارآفرین کاشان میراث‌دار تمدن و فرهنگ این دیار هستند

معاون صنایع‌دستی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: توان‌یابان کارآفرین کاشان، میراث‌دار هنر، تمدن و فرهنگ کاشان هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مریم جلالی صبح امروز _دوشنبه پانزدهم آبان_ در سفر یک‌روزه خود به کاشان ضمن حضور در مؤسسه توانبخشی کاشانه مهر، بازدید از توان یابان کارآفرین صنایع دستی این مؤسسه اظهار کرد: توان‌یابان کاشانه مهر تجلی انگیزه و غیرت و هنر و تمدن کاشان هستند.

وی افزود: کمبودهای حرکتی توان‌یابان قلب آن‌ها را بزرگ‌تر کرده و صنایع دستی با کیفیت، اصالت، زیبایی و تولیدات محصولات فرهنگی از جمله هنر دست این افراد است.

معاون صنایع‌دستی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خاطرنشان کرد: توان یابان کارآفرینان صنایع‌دستی، میراث‌دار هنر، تمدن و فرهنگ و پیشینه این مرز و بوم هستند.

جلالی با تاکید بر اینکه کمبودهای حرکتی توان‌یابان مؤسسه نیکوکاری کاشانه مِهر قلب توان‌یابان آن‌را بزرگ‌تر کرده است، تصریح کرد: صنایع‌دستی توان‌یابان این مؤسسه تجلی مهر، انگیزه و پیشینه آن‌ها در این دیار است.

وی تاکید کرد: در کاشان و مراکز استان، جایگاه فروش محصولات صنایع‌دستی توان‌یابان کاشانه مِهر با مُهر و نشان این مؤسسه برای شناسایی لیاقت و جسارت آن‌ها در سراسر کشور ضروری است.

به گزارش ایمنا، معاون صنایع‌دستی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای شرکت در جشن ثبت ملی و جهانی کاشان، شهر جهانی نساجی و آئین افتتاح یک طرح صنایع دستی به همراه ارزیاب شورای جهانی نساجی صنایع دستی از کشور هند، عضو شورای جهانی نساجی صنایع دستی از کشور هند، وارد شهر عروس باغ‌های ایرانی شد.

مریم جلالی، معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای حضور در ویژه‌برنامه‌های جشن ثبت ملی و جهانی کاشان؛ شهر جهانی نساجی، آئین افتتاح خانه نساجی سنتی محتشمی، رونمایی از تمبر یادبود نکوداشت کاشان؛ شهر جهانی نساجی، رونمایی از یادمان شهر جهانی نساجی در یکی از میادین شهر، نورافشانی بوستان کاشان؛ شهر جهانی نساجی و نام‌گذاری یکی از بوستان‌های بزرگ شهر کاشان به نام نساجی سنتی وارد کاشان خاستگاه تمدن بشری، شهر فرش و عطر و گلاب شد.

کد خبر 701922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.