سرمایه‌گذاری بخش خصوصی زمینه‌ساز توسعه ورزش مازندران می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: حضور شرکت‌های خصوصی در راستای سرمایه‌گذاری در رشته‌های ورزشی موجب رشد فرهنگ ورزشی در این استان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی رجبی وندچالی امروز _یک‌شنبه چهاردهم آبان_ در بازدید از تمرینات تیم بانوان فوتسال نوا به عنوان تنها نماینده استان مازندران در سوپر لیگ بانوان کشور با ابراز رضایت‌مندی از رشد ورزش این استان نسبت به گذشته، اظهار کرد: تیم بانوان فوتسال نوا تاکنون در راستای ارتقای جایگاه ورزش مازندران به خوبی عمل کرده است و امیدواریم شاهد اتفاقات بهتری در ادامه این رقابت‌ها باشیم.

وی حمایت‌های مدیریت شرکت فذا در حوزه رشد ورزش بانوان را قابل تقدیر دانست و افزود: در حال حاضر با وجود شرایط دشوار اقتصادی کشور، سرمایه‌گذاری برای تقویت بنیه ورزشی بانوان اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است، چراکه این سرمایه‌گذاری موجب رشد فرهنگ ورزشی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه حضور شرکت فذا در حوزه ورزش فعالیت ورزشی را تقویت می‌کند، اضافه کرد: نیاز است زمینه را برای حضور بخش خصوصی برای ورود به حوزه ورزش فراهم کنیم تا موجب حمایت و تقویت روحیه ورزشکاران شود.

رجبی اضافه کرد: حضور تیم نوا در سوپر لیگ بانوان کشور نشان از پویایی فوتبال و ورزش بانوان این استان دارد و قطعاً باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مجتبی روشن، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نوای آمل نیز در این دیدار با بیان اینکه شرکت فذا در راستای مسئولیت اجتماعی خود تلاش کرده است در حوزه فوتسال بانوان نیز اقدامی انجام دهد که تأثیرگذار باشد، گفت: این شرکت توانست به حوزه کشتی و وزنه‌برداری ورود کند و اتفاقات خوبی را رقم بزند.

وی با اشاره به روند آماده‌سازی این تیم، تاکید کرد: این تیم در فصل قبل توانست با تمرینات دشوار و امکاناتی که باشگاه مهیا کرد، قهرمان لیگ برتر شود و برای نخستین‌بار در مازندران به سوپر لیگ راه یابد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نوای آمل تاکید کرد: حضور در سوپر لیگ رویداد بزرگی است که امیدواریم نمایندگان شایسته‌ای در بازی‌های آینده باشند.

کد خبر 701695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.