طرح جامع حمل‌‎ونقل و ترافیک شهری شهرداری کرمان اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت‌ و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان گفت: طرح جامع حمل ‎و نقل و ترافیک شهر کرمان اقدامی بزرگ و تأثیرگذار است و نتیجه آن تا دوره‌های بعدی مدیریت شهری ماندگار خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کرمان، وحید خلیفه طرح جامع حمل‌‎ونقل و ترافیک شهر کرمان را اقدامی بزرگ و تأثیرگذار دانست که نتیجه آن تا دوره‌های بعدی مدیریت شهری ماندگار است و اظهار کرد: اجرای این طرح از تصمیم‌گیری‌های سلیقه‌ای جلوگیری کرده و تصمیمات کارشناسی و مهندسی را جایگزین می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با تبیین مطالعات در حوزه شهرداری، زیرساخت‌ها برای ایجاد تحولی بزرگ آماده شده است، موفقیت مطالعات طرح جامع حمل‎ونقل و ترافیک را مستلزم جمع‌آوری اطلاعات صحیح ذکر کرد و افزود: با هماهنگی‌های انجام‌شده، از یکشنبه چهاردهم آبان‌ماه ۱۰ هزار نفر از دانش‎آموزان، پرسش‌نامه تدوین‌شده برای طرح آمارگیری را تکمیل و تحویل مدرسه می‌دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان با اشاره به اینکه این طرح تا هجدهم آبان‌ماه ادامه دارد، تصریح کرد: در سطح شهر بیش از ۴۵ نقطه برای آماربرداری ترافیکی انتخاب شده است و در ۹ ورودی مختلف شهر کرمان با کمک پلیس راهور، از هر پنج خودرو با سرنشینان یک خودرو مصاحبه و از آن‌ها آمارگیری می‌‎شود.

وی پایانه‌های مسافربری و خوابگاه‌های دانشجویی را از دیگر نقاط مهم مصاحبه و آمارگیری ترافیکی برشمرد و گفت: طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر کرمان پس از مطالعات گسترده، هم‌اکنون به مرحله جمع‌آوری آمارها با کمک شهروندان رسیده است.

خلیفه با تأکید بر اینکه طرح جامع ترافیک از جمله طرح‌های مهم در شهر و نقشه راهی برای مشخص‌شدن مدیریت رفت‌وآمدهاست، خاطرنشان کرد در این آمارگیری به اطلاعات مفید غیرشخصی و غیر محرمانه شهروندان نیاز داریم و قصد داریم بدانیم در مناطق مختلف شهری کرمان چقدر رفت‌وآمد وجود دارد تا مشخص شود در مسیر رشد و توسعه شهر چقدر اتوبوس و معبر نیاز است.

کد خبر 701591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احد IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    درود برشما پیک ترافیک از چهارراه نیک زاد به سیلو وشهرک مطهری7صبح و 12ظهر5عصر.