استفاده از سطل زباله‌های خورشیدی در آمریکا

استفاده از سطل زباله‌های خورشیدی در یک دانشگاه در ایالت اکلاهما به تیم بازیافت کمک می‌کند که متوجه شوند چه زمانی باید زباله‌های دورریخته شده را جمع‌آوری کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، توسعه یک فناوری جدید در یک دانشگاه در ایالت اکلاهما به تیم بازیافت کمک می‌کند که متوجه شوند چه زمانی باید زباله‌های دور ریخته شده را جمع‌آوری کنند، البته عمل ریختن زباله در سطل برای افراد تغییر خاصی نمی‌کند، آن‌ها فقط مواد قابل بازیافت را در سطل‌های جدیدی بریزند که با نور خورشید کار می‌کنند، این سطل‌ها به حسگرهایی مجهز شده است که پس از اینکه ظرفیت سطل رو به اتمام است، به تیم‌های بازیافت هشدار می‌دهند.

زمانی که ۶۰ درصد ظرفیت سطل‌های بازیافتی که با نور خورشید کار می‌کنند، تکمیل می‌شود، تیم‌های بازیافت مشخص شده هشدار خاصی را دریافت می‌کنند، بنابراین یک یا دو روز فرصت دارند که آن سطل‌ها را تخلیه کنند؛ این فرآیند باعث صرفه‌جویی در زمان و انرژی مسئولین بازیافت زباله می‌شود.

انتظار می‌رود که استفاده از سطل‌های بازیافت زباله خورشیدی به ایجاد شهرهای سبزتر کمک کند، هرچه میزان بازیافت زباله افزایش پیدا کند، مزایای بیشتری به همراه خواهد داشت، به طوری که باعث کاهش آلودگی هوا و انتشار گازهای گلخانه‌ای می‌شود.

کد خبر 701538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.