۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است

فرمانده انتظامی استان اصفهان از ۱۳ آبان به عنوان نماد استکبارستیزی ملت ایران یاد کرد و این روز را بهترین فرصت برای نمایش خشم مردم از جنایات استکبار جهانی دانست.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حمید علینقیان‌پور اظهار کرد: سیزدهم آبان در تاریخ معاصر کشور یادآور رویدادهای مهم تاریخ‌ساز و اثرگذاری بوده است که در شکل‌گیری تاریخ کشور و انقلاب اسلامی نقشی بزرگ و سرنوشت‌ساز داشته است.

وی افزود: حادثه تبعید امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه، شهادت دانش‌آموزان توسط مأموران رژیم پهلوی در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۵۸، سه رویداد مهمی هستند که در هر سه رویداد می‌توان تقابل ملت بزرگ ایران با آمریکای جنایت‌کار را مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ را انقلاب دوم جمهوری اسلامی اعلام کردند، افزود: دانشجویان در این روز قدرت پوشالی ابرقدرت جهان را از بین بردند و نزد افکار عمومی خوار و زبون کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در روزهایی رژیم صهیونیستی با حمایت و پشتیبانی آمریکا به کشتار و نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین می‌پردازد و دست‌های استکبار جهانی به خون مردم غزه آغشته شده ۱۳ آبان بهترین فرصت برای نشان دادن اعلام انزجار و نمایش خشم جامعه ایران اسلامی از دانش‌آموزان و دانشجویان تا سایر گروه‌ها مختلف مردم است.

وی حضور باشکوه و پرشور مردم ایران در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان را نشانه ایستادگی بر آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی اعلام کرد و ادامه داد: نباید این روز از یادها فراموش شود و از طریق جهاد تبیین دانش‌آموزان و دانشجویان که آینده‌سازان کشور هستند را باید با دشمنی‌های آمریکا که از کودتای بیست‌وهشتم مرداد آغاز شد، آگاه کرد.

سردار علینقیان پور اضافه کرد: امیدواریم همان‌گونه که ملت ایران با دستان خالی در برابر استکبار جهانی پیروز شد، به یاری خداوند مردم مظلوم و مقاوم فلسطین نیز در تقابل با رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت‌کار پیروز شود.

کد خبر 701399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.