آتش‌سوزی مهیب ۷۰ سیلندر گاز مایع در مشهد حادثه آفرید

مدیر منطقه دوم عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: ۷۰ عدد سیلندر ۱۱ کیلویی گاز مایع و پیک نیک سه کیلوگرمی که دچار حریق شده بود، توسط آتش‌نشانان خاموش و از داخل مغازه خارج و به مکان امن منتقل شد.

حسن نجمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یک مورد آتش‌سوزی مهیب در یک مغازه با کاربری پیک نیک پرکنی در بلوار توس امروز_ جمعه دوازدهم آبان‌ماه_ حوالی ساعت ۱۶:۳۰ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد اعلام شد.

وی افزود: سریع ستاد فرماندهی بلافاصله قریب به ۳۰ نفر از پرسنل ایستگاه‌های ۱۲،۱۴،۳۶،۳۵،۵۳ این سازمان را به همراه خودروهای سبک و سنگین اطفا حریق به محل حادثه در خیابان نجف اعزام که با حضور آتش‌نشانان این حریق مهار و از سرایت آتش به واحدهای مسکونی و منازل اطراف جلوگیری شد.

مدیر منطقه دوم عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: ۷۰ عدد سیلندر یازده کیلویی گاز مایع و پیک نیک سه کیلویی که دچار حریق شده بود، توسط آتش نشانان خاموش و از داخل مغازه خارج و به مکان امن منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه یک نوجوان ۱۳ ساله دچار سوختگی شد که توسط تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل به بیمارستان منتقل و علت دقیق وقوع آتش‌سوزی توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

کد خبر 701315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.