هدایت و ساماندهی ۱۲۰ کارتن‌خواب انجام شد

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به بارش باران تمام اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان جهت هدایت و ساماندهی کارتن‌خواب‌ها آماده‌باش هستند و در این راستا ۱۲۰ کارتن‌خواب ساماندهی شدند.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و پیش‌بینی بارش باران در سطح شهر اصفهان سومین طرح ساماندهی کارتن‌خواب‌ها با هماهنگی و همراهی پلیس مبارزه با مواد مخدر، اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تعداد ۱۲۰ کارتن‌خواب را از سطح شهر به مراکز معین شده هدایت کردند و توسط پلیس مبارزه با موادمخدر ساماندهی و غربالگری شدند.

وی افزود: با توجه به برودت هوا و شروع بارش باران، به قید فوریت طرح هدایت و ساماندهی کارتن‌خواب‌ها با آماده‌باش تمام اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان اجرا شد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی وضعیت جوی مبنی بر برودت و کاهش دمای هوا، به‌منظور پیشگیری از حوادث احتمالی و امدادرسانی لازم به افراد کارتن‌خواب و بی‌خانمان، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با گشت‌های شبانه‌روزی اقدام به هدایت این آسیب‌دیدگان اجتماعی به مراکز غربالگری معین می‌کنند.

هدایت و ساماندهی ۱۲۰ کارتن‌خواب انجام شد

وی خاطرنشان کرد: این افراد پس از شناسایی، به محل‌های غربالگری هدایت و پس از انجام آزمایش‌های لازم در خصوص بیماری‌های واگیردار همچون ایدز، هپاتیت، کرونا و تست اعتیاد گرفته می‌شود و این مددجویان پس از واکسینه شدن در برابر ویروس کرونا، استحمام و لباس دریافت می‌کنند و در مرکز اسکان و تحت درمان قرار می‌گیرند.

ابوطالبی گفت: شهروندان اصفهانی برای مشارکت با مدیریت شهری و کمک به کارتن‌خواب‌ها می‌توانند در صورت مشاهده این افراد، نشانی آن‌ها را از طریق سامانه ۱۳۷ اعلام کنند.

کد خبر 700976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.