نظام‌نامه نخبه‌یابی ورزشی به زودی اجرایی می‌شود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: نظام‌نامه نخبه‌یابی ورزشی در وزارت ورزش و جوانان مصوب شده است و به زودی اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمد پولادگر، شامگاه _چهارشنبه، دهم آبان‌ماه_ در نشست با هیئت‌های ورزشی استان کردستان اظهار کرد: این روزها در غزه شاهد فاجعه انسانی هستیم که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

وی افزود: برخوردی که با روسیه در جنگ با اوکراین شد را در مورد رژیم کودک‌کش صهیونیستی نمی‌بینیم، رژیمی که اصول انسانی را به راحتی زیر پا می‌گذارد و هیچ تحریم اقتصادی و ورزشی شامل او نمی‌شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: جامعه ورزش نباید نسبت به حوادث و اتفاقاتی که در غزه می‌افتد بی‌تفاوت باشند و سکوت کنند، چون ما علاوه بر آموزه‌های اسلامی، با یک وجه انسانی نیز در این قضیه روبرو هستیم.

وی در ادامه گفت: هلدینگ‌ها و واحدهای صنعتی که در هر منطقه‌ای مشغول به فعالیت هستند، جزو وظایف اجتماعی آن‌ها است که از تیم‌های ورزشی آن منطقه حمایت کنند.

پولادگر اضافه کرد: اراده دولت نیز بر این است که این هلدینگ‌ها را مکلف کند تا ورزش منطقه را حمایت کنند که در این مورد وارد مذاکراتی نیز شده‌ایم و در آینده این مهم دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: استان کردستان استعدادها و چهره‌های شاخص ورزشی بسیاری دارد که اگر زمینه رشد و شکوفایی آن‌ها فراهم شود، به راحتی می‌توانند سکوهای قهرمانی آسیا و جهان را فتح کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان افزود: کشور ما در رشته‌های ورزشی، جوانان با استعداد بسیاری را دارد که در این راستا نظام‌نامه نخبه‌یابی ورزشی در وزارت ورزش و جوانان مصوب شده است و به زودی اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تجهیز و نوسازی پایگاه‌های قهرمانی نیز مورد توجه وزارت ورزش قرار گرفته و قرار است به هر پایگاه قهرمانی یک میلیارد تومان تخصیص یابد که امیدواریم تا پایان سال این مهم اجرایی شود.

کد خبر 700857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.