نخبگان مهارتی در بنگاه‌های اقتصادی جذب می‌شوند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: جذب نخبگان مهارتی در بنگاه‌های اقتصادی و معرفی به عنوان نخبه مهارتی در کشور از مزایای آزمون‌های ملی مهارت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا انصاری امروز _چهارشنبه دهم آبان‌_ در مراسم اختتامیه رویداد ملی مهارت اظهار کرد: مرحله کشوری رشته‌های رباتیک، طراحی مد و لباس، آشپزی و شیرینی‌پزی با حضور ۲۵۰ شرکت‌کننده از سراسر کشور در زنجان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست، مسابقات آشپزی و طراحی مد و لباس برگزار شد، اضافه کرد: برگزاری این مسابقات با همکاری دانشگاه آزاد و یک شرکت تولیدی محقق شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه طرح‌های ارائه شده در این مسابقات قابل توجه بود، خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقات اخلاق حرفه‌ای را رعایت کردند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه در رشته رباتیک ۳۰ تیم دونفره با یکدیگر رقابت خواهند کرد، گفت: در این رقابت‌ها تیم‌های منتخب به مرحله جهانی معرفی خواهند شد.

انصاری افزود: در زمینه اجرای این رویداد ملی از ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی و خیران حوزه مهارت به عنوان مشارکت‌کنندگان اجتماعی استفاده خواهد شد.

کد خبر 700803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.