تیزر سخنرانی سیدحسن نصرالله در جمعه آینده + فیلم

منابع رسانه‌ای نزدیک به حزب‌الله لبنان، تیزر جدیدی در خصوص سخنرانی جمعه آینده سیدحسن نصرالله منتشر کردند.

به گزارش ایمنا، قرار است «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، در روز جمعه، سوم نوامبر (دوازدهم آبان) سخنرانی کند. کانال‌های خبری نزدیک به حزب‌الله، شب گذشته، یک تیزر در این خصوص منتشر کردند که توجه بسیاری را در این شرایط حساس به خود جلب کرد.

این سومین ویدئو از سیدحسن نصرالله در طول سه روز است که همچنان به آماده‌سازی برای هدف قراردادن اشغالگران صهیونیست اشاره دارد.

شبکه ماهواره‌ای المیادین، در این خصوص گزارش داد که آمریکا سخنرانی سیدحسن نصرالله را از نزدیک دنبال می‌کند و رژیم صهیونیستی نیز نگران این سخنرانی است.

یکشنبه پیش اعلام شد که سیدحسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان روز جمعه ساعت ۱۵:۰۰ به وقت بیروت سخنرانی خواهد داشت. عصر همین روز، در شبکه‌های اجتماعی، یک ویدئوی کوتاه از سیدحسن نصرالله با نشان حزب‌الله لبنان منتشر شد که بسیاری آن را معنادار و حاکی از اتفاقات جدید در روند جنگ با رژیم صهیونیستی توصیف کردند. این امر در رسانه‌های صهیونیستی نیز بازتاب داشت و وبگاه روزنامه «اسرائیل هیوم» نوشت: «نصرالله در یک ویدئوی کوتاه ظاهر شد.؛ شاید نشانه‌ای از اتفاقات بعدی باشد. آیا شاهد چیز جدیدی از سوی حزب‌الله خواهیم بود؟»

پس از آن در روز دوشنبه، سی‌ام اکتبر یک ویدئوی کوتاه دیگر از سیدحسن نصرالله منتشر شد که در ادامه می‌بینید.

از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی علیه اشغالگران صهیونیست و هفتم اکتبر گذشته تاکنون، دبیرکل حزب‌الله لبنان از سخنرانی نکرده است و تنها چهارشنبه در نوزدهمین روز نبرد با اشغالگران میزبان «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «صالح العاروری» نایب‌رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بود.

«حسن فضل‌الله» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان پیش‌تر درباره مواضع دبیرکل حزب‌الله در خصوص عملیات طوفان‌الاقصی و درگیری‌های مرزی در جنوب لبنان و اینکه او چرا تا این لحظه اقدام به سخنرانی نکرده است، اظهار کرد: سیدنصرالله هر لحظه تحولات جنوب لبنان و غزه را دنبال می‌کند و همراه با فرماندهان میدانی مقاومت بر مدیریت نبرد نظارت دارد. سیدحسن نصرالله کسی است که این نبرد را مدیریت می‌کند و برای هر احتمال و سناریویی آماده است.

کد خبر 700755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.