همه گروه‌ها در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: همه گروه‌های جامعه در دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند و باید در ثبت آثار به نقش همه گروه‌ها پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار، سردار علی فضلی امروز _چهارشنبه دهم آبان‌_ در نشستی که در اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی نه فقط در استان کهگیلویه و بویراحمد، بلکه استان‌های فارس و بوشهر نیز نقش‌آفرینی زیادی داشتند.

وی افزود: با توجه به جمعیت کم نسبت به وسعت کهگیلویه و بویراحمد، این استان از استان‌های برتر در جبهه‌های دفاع مقدس بود و نقش افراد مطرحی از استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس پررنگ است.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: مرحوم حجت‌الاسلام متقی کاشانی امام جمعه سابق گچساران نقش بسزایی در هم‌افزایی گچساران برای کمک‌رسانی به جبهه‌های حق علیه باطل داشت و جا دارد یاد ایشان را گرامی بداریم.

فضلی با بیان اینکه در دفاع مقدس همه گروه‌های جامعه نقش‌آفرینی کردند، اضافه کرد: هرکسی که به جبهه می‌آمد، از جان می‌گذشت پس به همه گروه‌ها بپردازید و تلاش کنید همه گروه‌های نقش‌آفرین در جبهه‌ها را دریابید.

وی گفت: باید تلاش شود تا کتاب‌های که در خصوص دفاع مقدس چاپ می‌شود، در آن تعریف نباشد و همیشه سعی بر بیان واقعیت‌ها باشد، چراکه تحریف جفا در حق دفاع مقدس است.

فضلی با تاکید بر تکریم خانواده شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها افزود: آرامش و آسایش امروز جامعه مرهون ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران است.

کد خبر 700686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.