کاخ سفید منتظر و صهیونیست‌ها نگران سخنرانی نصرالله هستند

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد: دولت آمریکا منتظر سخنرانی سیدحسن نصرالله است. رژیم صهیونیستی نیز قبل از سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان «بسیار نگران» است.

به گزارش ایمنا و به نقل از شبکه المیادین، جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید تاکید کرد که دولت آمریکا از نزدیک سخنرانی سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را که قرار است روز جمعه انجام شود، دنبال می‌کند.

وی افزود: «پیام ما به او این است که درگیری در منطقه گسترش پیدا نکند.»

در همین زمینه، آلون بن دیوید، مفسر امور نظامی در شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی، به موضوع سخنرانی سیدحسن نصرالله پرداخت و گفت: «اسرائیل قبل از سخنرانی جمعه آینده بسیار نگران است.»

کانال ۱۲ عبری نیز گزارش داد که «تقریباً کل خاورمیانه در آستانه سخنرانی نصرالله نفس خود را حبس کرده است.»

دو روز پیش، حزب‌الله اعلام کرد که سیدحسن نصرالله، ساعت سه بعدازظهر جمعه برای اولین بار از زمان آغاز نبرد «طوفان‌الاقصی» در مراسم تجلیل از شهدای «راه بیت‌المقدس» هم‌زمان در بیروت، جنوب و بعلبک سخنرانی خواهد کرد.

این اولین سخنرانی مستقیم سیدحسن نصرالله از زمان آغاز حماسه «طوفان‌الاقصی» خواهد بود؛ در حالی که رسانه‌های صهیونیست هفته‌های گذشته مشغول تحلیل دلایل «سکوت» دبیرکل حزب‌الله بودند.

اعلام سخنرانی سیدنصرالله در حالی است که رسانه‌های عبری درباره تشدید درگیری‌ها در مرز لبنان و فلسطین هم‌زمان با ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها به نوار غزه، گزارش‌هایی را مخابره می‌کنند.

کد خبر 700618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.