کمیته اطلاع‌رسانی رویدادهای ورزشی در یزد تشکیل شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: با برنامه‌ریزی مناسب باید، پوشش رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی رویدادهای مختلف ورزشی مهم به میزبانی استان یزد و همچنین حضور ورزشکاران در رویدادهای بین‌المللی ورزشی، به بهترین شکل انجام شود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، علی اکبر عزیزی در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی مناسب باید، پوشش رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی رویدادهای مختلف ورزشی مهم به میزبانی استان یزد و همچنین حضور ورزشکاران در رویدادهای بین‌المللی ورزشی، به بهترین شکل انجام شود.

وی با بیان اینکه باید تقویم روز شمار برای رویدادهای مهم ورزشی استان تدوین شود، افزود: با تدوین این روز شمار از زمان اعزام تا برگزاری مسابقات و بازگشت از رویدادهای مهم بین‌المللی همچون بازی‌های آسیایی و المپیک، به طور گسترده اطلاع‌رسانی برای عموم مردم صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: برای اطلاع‌رسانی گسترده و در شأن رویدادهای ورزشی استان لازم است که کمیته اطلاع‌رسانی مجزا برای رویدادهای مهم ورزشی تشکیل شود تا دست رسانه‌ها برای تولید محتوای فاخر از این رویدادها باز باشد و مردم نیز در جریان اتفاقات ورزشی مهم استان یزد قرار گیرند.

کد خبر 700589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.