دیدار مردمی شهردار کرمانشاه با اهالی سبزه‌میدان

شهردار کرمانشاه و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری برای ملاقات با اهالی منطقه سه، به محله قدیمی سبزه‌میدان این شهر رفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهردار، معاونان و مدیران ستادی شهرداری کرمانشاه امروز _دوشنبه هشتم آبان‌_ به دیدار اهالی منطقه سه در مسجد قدیمی و تاریخی معتمدالدوله رفتند.

۲۰۰ نفر از اهالی در این دیدار با شهردار کرمانشاه به گفت‌وگو نشستند و مشکلات خود را مطرح کردند، در این دیدار شهردار دستورات لازم را برای رسیدگی به تقاضاهای مردمی در اسرع وقت صادر کرد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز توفیق یافتم به همراه معاونان و مدیران شهرداری کرمانشاه برای دیدار مؤمنان و اهالی منطقه سه در مسجد تاریخی معتمد الدوله واقع در محله سبزه‌میدان حضور پیدا کنم و پاسخگوی مراجعان و شهروندان منطقه باشم.

وی افزود: با توجه به اینکه این محله از محلات قدیمی و تاریخی شهر کرمانشاه است، بیشتر مراجعان مشکلاتی در حوزه بهسازی و ترمیم معابر و آسفالت معابر، ساخت‌وساز در بافت فرسوده و استخدام داشتند که بر اساس بضاعت شهرداری تا آن‌جا که توانستیم به عملیاتی شدن درخواست‌ها کمک کردیم؛ این دیدارها همچنان به صورت هفتگی با مردم ادامه خواهد داشت.

در ادامه هاشم درویشی، عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه که در این دیدار مردمی حضور داشت، به خبرنگار ایمنا گفت: محله‌ای که حضور داریم جزو بافت فرسوده و قدیمی شهر کرمانشاه است و نیاز مبرم به بهسازی معابر و آسفالت و سنگ‌فرش دارد که بیشتر درخواست‌های مردمی نیز در زمینه ترمیم بافت فرسوده بود.

وی تصریح کرد: شهردار کرمانشاه نگاه ویژه‌ای به تأمین منافع عمومی شهروندان دارد و حق اهالی منطقه سه بهره‌مندی از خدمات مطلوب شهری است؛ مقرر شد با اولویت به وضعیت این محله رسیدگی شود و به‌طور قطع اقدامات شهردار در تأمین منافع عمومی مورد حمایت شورای اسلامی شهر کرمانشاه خواهد بود.

شهرام عارف‌کیا، شهردار منطقه سه کرمانشاه نیز به خبرنگار ایمنا، تاکید کرد: امروز میزبان کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه در منطقه بودیم و شهردار کرمانشاه برای دیدار با اهالی به همراه مدیران و معاونان در مسجد معتمدالوله واقع در محله سبزه‌میدان حضور یافتند و با بیش از ۲۰۰ نفر از مراجعان به گفت‌وگو نشستند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه این محله از محلات قدیمی و تاریخی شهر کرمانشاه است، بیشتر درخواست‌ها در مورد ترمیم و بهسازی محله و آسفالت معابر، فضای سبز، پاکیزگی محلات و استخدام بود؛ رسیدگی به درخواست‌های مردمی با دستور ویژه شهردار کرمانشاه و تعامل مدیران شهرداری موجب رضایت مراجعان شد.

کد خبر 700230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.