رویکرد شهرداری کرمان توسعه متوازن خدمات است/ورود ۱۰۰ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل

شهردار کرمان گفت: در دوره جدید، خدمات شهرداری در یک نقطه یا بخش از شهر متمرکز نیست و به مناطق کم‌برخوردار و محروم نیز توجه شده است.

سعید شعرباف در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افزودن بیش از ۱۰۰ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل عمومی کرمان اظهار کرد: این اقدام در کنار بازسازی ناوگان اتوبوسرانی، ظرفیت موجود را صددرصد افزایش می‌دهد و سهم بسزایی در بهبود کیفیت خدمات حوزه حمل‌ونقل دارد.

وی با بیان اینکه رویکرد مدیریت شهری توسعه متوازن خدمات در سطح محلات است، افزود: در دوره جدید، خدمات شهرداری در یک نقطه یا بخش از شهر متمرکز نیست و به مناطق کم‌برخوردار و محروم نیز توجه شده است.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه در حوزه عمرانی حرکت تحولی برای رسیدن به یک میلیون متر مربع آسفالت در سال ۱۴۰۲ آغاز شده است، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم هر سال میزان آسفالت‌ریزی را حداقل ۵۰ درصد افزایش دهیم تا بتوانیم مشکل آسفالت معابر شهر را حل کنیم.

شعرباف با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی شهرداری در دوره جدید، اضافه کرد: برای الکترونیکی شدن فرآیندها، ثبت پروانه‌ها و اضافه شدن پرتال‌های الکترونیکی به‌منظور حذف مراجعه فیزیکی شهروندان، اعتبارات مطلوبی اختصاص پیدا کرده است.

وی از تسریع در اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای خلبان خبر داد و گفت: تعدادی تقاطع غیرهمسطح دیگر در شهر کرمان اجرا می‌شود که برنامه‌ریزی اولیه آن انجام شده است و منتظر تکمیل مطالعات هستیم.

کد خبر 700099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.