شورای شهر اصفهان از کمک به شوراهای حل اختلاف استقبال می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص نیازهای حوزه قضائی در اصفهان گفت: شورای اسلامی شهر اصفهان از کمک به شوراهای حل اختلاف استقبال می‌کند تا در زمینه صلح و سازش اقدامات مؤثری برای رفع مشکلات انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه هفتم آبان‌ماه_ در نطق پیش از دستور صدوهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با گرامیداشت مجاهدت بی‌وقفه و بیست‌ویک‌روزه مردم فلسطین اظهار کرد: آن‌ها جانانه زیر حمله فشارها در حال مقاومت هستند، در حالی که همه دولت‌ها و سازمان‌ها مدعی حقوق بشر سکوت کرده‌اند.

وی افزود: فلسطین حق زندگی آزادانه می‌خواهد، اما دنیا ظالمانه و غاصبانه شاهد ظلمی است که به این مردم روا می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: دولت‌های مدعی حقوق بشر در برابر از بین رفتن تمام زیرساخت‌ها در غزه و کشتار مردم این سرزمین ساکت هستند و این حملات ددمنشانه حاکی از ضعف اسرائیل است؛ اینکه آن‌ها مورد حمایت سران استکبار هستند، نشان می‌دهد که نگرانی آن‌ها از جهت از بین رفتن این رژیم ستمگر و غاصب است.

وی اظهار امیدواری کرد: هرچه زودتر شاهد جمع شدن بساط رژیم غاصب صهیونیستی و پیروزی مردم فلسطین باشیم.

نورصالحی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص نیازهای حوزه قضائی در اصفهان تصریح کرد: مدیریت شهری از هر کمکی برای رفع مشکلات این حوزه دریغ نخواهد کرد، در این راستا کمیسیون ماده ۳۸ نیز در شهرداری تشکیل شده است که اختلافات را بررسی می‌کند.

وی با بیان اینکه پرونده‌های متعددی از سوی شهرداری یا مردم در این زمینه بررسی می‌شود، خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر اصفهان نیز پیگیر است تا در زمینه صلح و سازش اقدامات مؤثری برای رفع مشکلات انجام شود تا حق و حقوقی از مردم و شهرداری ضایع نشود و هر کدام به حقوق خود برسند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه کمیسیون پویش و مصوبات در شورای اسلامی شهر اصفهان فعال است، از ظرفیت‌های این کمیسیون می‌توان برای رفع مشکلات استفاده کرد.

کد خبر 699876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.