امدادرسانی به فرد آسیب دیده از عمق چاه و مهار آتش سوزی در کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان از نجات یک‌نفر مقنی آسیب‌دیده از عمق چاهی در خیابان ۱۷ شهریور و مهار آتش‌سوزی گسترده دو کارگاه تولیدی در شهرک صنعتی خضرا خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کرمان، ابراهیم بابایی با اشاره به اینکه امروز _شنبه ششم آبان‌ماه_ اظهار کرد: تیم تخصصی امدادونجات پس از اطلاع از آسیب فرد مقنی در عمق چاهی واقع در خیابان ۱۷ شهریور، بلافاصله به‌همراه خودروی مجهز به تجهیزات نجات از ایستگاه شماره «۱» به محل حادثه اعزام شد.

وی علت این حادثه را در مرحله اول، عدم رعایت نکات ایمنی بیان کرد و افزود: این فرد به‌دلیل بی‌احتیاطی و سقوط ابزار به عمق چاه، به شدت مجروح شده و هوشیاری خود را از دست داده بود که توسط نجات‌گران سازمان آتش‌نشانی پس از خروج از چاه، تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان در ادامه با اشاره به حادثه آتش‌سوزی دو کارگاه تولیدی، از اعزام آتش‌نشانان واحد آتش‌نشانی باغین و شهرک صنعتی خضرا، به محل آتش‌سوزی بلافاصله پس از اطلاع خبر داد و افزود: سه دستگاه خودروی اطفایی و امدادی سازمان آتش‌نشانی کرمان نیز، به محل حادثه اعزام شد.

وی به حضور ٢٠ آتش‌نشان در مهار این سانحه اشاره کرد و گفت: با توجه به اشتعال‌زایی بالای پلاستیک و فوم و قابلیت سرایت شعله‌های این آتش بزرگ به انبارها و کارگاه‌های تولیدی همجوار، تلاش و مهارت آتش‌نشانان در جلوگیری از پیشروی این حریق قابل تقدیر است.

بابایی بر ضرورت وجود تجهیزات پیشگیری و اطفای حریق در مجموعه‌های صنعتی و تولیدی، برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی تأکید کرد و گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی نداشته است.

کد خبر 699749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.