نتایج هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال / گیتی‌پسند وا نمی‌دهد +جدول

هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های مردان کشور با پیروزی گیتی‌پسند و مس سونگون به پایان انجامید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدارهای هفته یازدهم فصل بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز _پنج‌شنبه چهارم آبان‌ماه_ با انجام هفت بازی به‌صورت همزمان از ساعت ۱۶:۰۰ برگزار شد و تیم‌های مدعی ازجمله گیتی‌پسند و مس سونگون ورزقان توانستند به‌هر نحوی که بود به پیروزی دست پیدا کنند.

گیتی‌پسند اصفهان ۵ - پوشاک‌حافظ ساری صفر

برای گیتی‌پسند در این بازی، سیدبهداد شیخ‌احمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور و محمدرضا سنگ‌سفیدی گلزنی کردند، کلین‌شیت باقر محمدی نیز دیگر نکته مهم جدال امروز گیتیزن‌ها در برابر ساروی‌ها بود.

سن‌ایچ ساوه ۶ - سفیرگفتمان تهران ۱

گل‌های سن‌ایچ ساوه در یکی از پرگل‌ترین دیدارهای هفته یازدهم توسط روح‌الله ایثاری (۲ گل)، علی مروتی، مهدی اسدشیر (۲ گل) و فرشید نادری به‌ثمر رسید و علی خلیل‌وند زننده تنها گل سفیرگفتمان تهران بود.

کراپ‌الوند ایرانیان ۳ - فرش‌آرا مشهد ۴

کراپ‌الوند به‌عنوان میزبان سه گل در بازی امروز به‌وسیله قدرت بهادری (۲ گل) و اسحاق سورغالی وارد دروازه مشهدی‌ها کرد و برای فرش‌آرا که پیروز میدان شد نیز سجاد امانی، حمید قهرمانی، مصطفی نعمت‌وند (گل‌به‌خودی) و میثم برمشوری گلزنی کردند.

گهرزمین سیرجان ۳ - شهرداری ساوه ۱

گل‌های گهرزمین سیرجان را به‌ترتیب مجید خزایی، مهدی دهقان‌نژاد و محمد نجف‌زنگی به‌ثمر رساندند و شهرداری ساوه نیز موفق شد یک‌گل به‌وسیله مهرداد کریمی وارد دروازه میزبان خود کند تا با نتیجه‌ای سبک‌تر شکست را پذیرا باشد.

مقاومت البرز ۱ - فولادزرند ایرانیان ۳

در البرز برای مقاومت سینا هادیان موفق به گشودن دروازه حریف سیرجانی خود شد و در طرف مقابل فولادزرند توانست با گل‌هایی که پژمان بهادیوند (۲ گل) و مصطفی احمدی به‌ثمر رساندند سه‌امتیاز بازی را برای خود کند.

پالایش‌نفت بندرعباس ۴ - آناصنعت قم ۱

پالایش‌نفت بندرعباس یکی از جذاب‌ترین پیروزی‌های هفته را به‌دست آورد، امیررضا خون‌جهان، سعید حاجیلری، سروش احمدنیا و علی جوذری چهار گلزن بندرعباسی‌ها بودند و تنها گل آناصنعت قم را هم علیرضا وفایی به‌نام خود ثبت کرد.

مس سونگون ۳ - ایرالکو اراک ۲

در دیگر تقابل حساس و تعیین‌کننده هفته، مس سونگون به‌سختی از سد آلومینیوم گذشت؛ محمد شجری، فرهاد فخیم و بهروز عظیمی سه‌گل مس سونگون ورزقان بودند و محمد محبی به‌همراه دانیال گیولی دو گلزن آلومینیوم بودند که منجر به کسب امتیاز برای این تیم نشد.

جدول لیگ‌برتر تا پایان هفته یازدهم به‌شرح زیر است:

نتایج هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال / گیتی‌پسند وا نمی‌دهد +جدول

کد خبر 699338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.