الکتریکی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی نیویورک

اجرای طرح جدید الکتریکی‌سازی ناوگان نیویورک در ایالات متحده آمریکا، ترویج پایداری را در سراسر مناطق شهر را در بر می‌گیرد و به ذخیره ۹۰ میلیون دلار در هزینه مالیاتی طی چهار سال آینده منجر خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، طرح الکتریکی‌سازی ناوگان نیویورک تبدیل صددرصدی خودروهای عمومی شهر را به وسایل نقلیه کربن صفر تا سال ۲۰۳۸ به دنبال خواهد داشت و تحقق اهداف پایدار شهر را تسهیل خواهد کرد.

اجرای این طرح نه‌تنها ذخیره ۹۰ میلیون دلاری را تا چهار سال آینده به دنبال خواهد داشت، بلکه به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در سازه‌های شهری، مدارس عمومی و خودروهای شهری منجر خواهد شد.

تأمین انرژی تجدیدپذیر

مدیران نیویورک ادعا کرده‌اند که چهار کانکس خورشیدی را به پارکینگ‌های خودروی مسکن عمومی در سراسر شهر خواهند افزود. این سازه‌ها سایبانی‌هایی پوشیده با پنل‌های خورشیدی را در بر خواهند گرفت که مسئولیت تولید انرژی تجدیدپذیر را به عهده دارد، جالب است بدانید که مدیران نیویورک در نظر دارند از پنل‌های خورشیدی مقاوم در مقابل طوفان برای این سازه‌ها بهره بگیرند و مدعی شده‌اند که تاکنون هیچ نمونه مشابهی در هیچ یکی از دارایی‌های شهر وجود ندارد.

پایدارسازی نیویورک طی رویکرد جدید اشتراک خودروهای الکتریکی را برای کارمندان شهرداری نیز در بر می‌گیرد که امکان بهره‌مندی از آن به‌طور رزرو آنلاین فراهم خواهد آمد.

بدون شک، کانکس‌های خورشیدی و خودروهای الکتریکی اشتراکی به حداقل رساندن انتشار گازهای آلاینده و تأمین انرژی پاک را برای خودروهای عمومی شهر به دنبال خواهد داشت و از این طریق، مدیران را در تحقق اهداف پایدار خود تا سال ۲۰۳۸ یاری خواهد کرد.

مدیران نیویورک ادعا کرده‌اند که تا امروز نیز در تحقق اهداف سبز شهری بسیار موفق بوده‌اند، با این حال رویکرد جدید به پیشرفت سریع‌تر شهر در این زمینه کمک خواهد کرد و بهبود کیفیت زندگی را برای شهروندان نیز به ارمغان خواهد آورد.

این افراد در نظر دارند آژانس‌های فعال در زمینه پایداری را نیز از طریق تأمین منابع ضروری به منظور پیاده‌سازی پروژه‌های سبز و به حداقل رساندن انتشار گازهای آلاینده تحت حمایت خود قرار دهند که بهره‌گیری از منابع تجدیدپذیر را برای تحقق این هدف ضروری دانسته‌اند.

کد خبر 699279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.