تبدیل هزار کیلومتر از شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در شهرستان ارومیه

معاون شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در برق ارومیه با اشاره به تبدیل یک‌هزار کیلومتر از شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در شهرستان ارومیه گفت: در این راستا تبدیل ۶۵۰ کیلومتر در محدوده شهری و ۳۵۰ کیلومتر در محدوده روستایی را با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ر️حیم بهرامی امروز _پنج‌شنبه چهارم آبان‌ماه_ در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات بخش‌های پنج‌گانه شهرستان ارومیه که به ریاست فرماندار شهرستان ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: تبدیل شبکه سیم مسی به خودنگهدار شهری و روستایی را در دستور کار قرار داریم.

وی افزود: در این راستا تبدیل ۶۵۰ کیلومتر در محدوده شهری و ۳۵۰ کیلومتر در محدوده روستایی را با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان پیش بینی کرده‌ایم.

مدیر شبکه توزیع برق شهرستان ارومیه گفت: در این خصوص در بیش از ۱۰۰ روستا تبدیل و اصلاح و جابجایی تیر انجام خواهد شد.

بهرامی تصریح کرد: تبدیل چراغ‌های بخارسدیم کل استان آذربایجان غربی در شهر و روستا با توجه به تفاهم‌نامه موجود را با برنامه‌ریزی انجام شده طی یک سال انجام خواهیم داد که شهرستان ارومیه در اولویت اجرا قرار دارد.

وی ادامه داد: تا آخر مهرماه امسال تعداد ۸۰ دستگاه پست هوایی در راستای اصلاح ضعف ولتاژ و ظرفیت‌سازی و تعهدات مردمی در سطح شهرستان نصب شده است.

کد خبر 699241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.