قیمت مسکن تهران (پیروزی) / ۲ میلیارد تومان بهای یک واحد ۳۷ متری

بر اساس مشاهدات میدانی، قیمت هر متر آپارتمان در تهران، خیابان پیروزی از ۳۰ تا ۱۲۲ میلیون تومان متغیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس مشاهدات میدانی، قیمت هر متر آپارتمان در تهران (خیابان پیروزی) از ۳۰ تا ۱۲۲ میلیون تومان متغیر است، یک واحد آپارتمان در این منطقه با متراژ ۱۲۳ متری به قیمت ۱۵ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است. این واحد سه خوابه در طبقه دوم واقع شده و دارای آسانسور و پارکینگ است. سالن پذیرایی و آشپزخانه پرده خور با نورگیر عالی، دسترسی و امنیت بالا از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد برای این ساختمان به شمار می‌رود.

یک واحد مسکونی دیگر نیز در این منطقه وجود دارد که چهارده سال از سال ساخت آن می‌گذرد. این واحد ۳۷ متری بوده و قیمت تعیین شده به ازای هر متر آن ۵۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بوده که در مجموع چیزی حدود یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان بهای این ملک است؛ این واحد مسکونی در طبقه دوم واقع شده و آسانسور و پارکینگ ندارد اما به گفته مالک آن واحدش خوش نقشه بوده و فضای آن برای یک زن و شوهر مناسب است.

علاوه بر این یک واحد مسکونی در همین خیابان برای فروش عرضه شده که قدمت آن ۱۳ سال و متراژ آن ۸۷ متر است. همچنین این واحد دوخوابه بوده و در طبقه چهارم قرار داشته و به گفته مالک این ملک این ساختمان آسانسور، انباری و بالکن ندارد. اما دارای دو سالن مجزا، خواب مستر بزرگ و دسترسی عالی به مترو و تره بار دارد؛ قیمت تعیین شده برای این واحد مسکونی ۴ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان است.‌

یک آپارتمان دوخوابه ۷۲ متری نیز در پرستار جنوبی عرضه شده است که قدمت ۸ ساله دارد و قیمت هر متر حدود ۷۴ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان است، مالک این واحد مسکونی مدعی است که این واحد در طبقه اول واقع شده و آسانسور، پارکینگ و بالکن نیز برای این آپارتمان وجود دارد. قیمت نهایی این شده برای آن ۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است. سالن پرده خور و سراسر نور، سرویس بهداشتی خارج از دید میهمان و دو خواب استاندارد با کمد دیواری و بدون دید به پذیرایی از دیگر مزیت‌های این ساختمان عنوان شده است.

همچنین یک آپارتمان ۵۰ متری نیز در افراسیابی جنوبی عرضه شده که سال ساخت آن ۱۳۸۲ بوده و دارای یک خواب بوده و قیمت آن ۲ میلیارد و ۷۵۰ تومان اعلام شده است. این واحد در طبقه چهارم قرار داشته و آسانسور و پارکینگ ندارد. دسترسی مناسب و استفاده از مصالح با کیفیت از دیگر مواردی است که مالک به آن اشاره کرده است؛ به ازای هر متر این واحد مسکونی ۵۵ میلیون تومان تعیین شده است.

علاوه بر این یک واحد مسکونی برای رهن و اجاره در این منطقه وجود دارد که در سال ۱۳۸۸ ساخته شده و متراژ آن ۵۴ متر است. ودیعه تعیین شده برای این واحد ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه آن نیز شش میلیون تومان عنوان شده اما امکان تغییر ودیعه به ۱۵۰ میلیون و اجاره نیز چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجود دارد. طبق گفته مشاور املاک این منطقه، واحد برای خانواده و حتی افراد مجرد نیز متناسب است زیرا در طبقه دوم بوده و پله زیادی ندارد.

کد خبر 698844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.