بیان حقایق تلخ دوران پهلوی در تئاتر «آش»

کارگردان تئاتر «آش» گفت: این نمایش جدیدترین تولید خانه تئاتر حوزه هنری اصفهان است که از روز جمعه پنجم آبان‌ماه در تماشاخانه ماه به روی صحنه می‌رود.

پویان عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تئاتر «آش» به دوران پهلوی برمی‌گردد و یک کار اجتماعی تاریخی است.

وی در خصوص داستان تئاتر «آش» افزود: این نمایش در مورد نادر و زهرا است که هر یک رازهای خود را از یکدیگر پنهان می‌کنند اما در یک روز رازهای این دو برای یکدیگر آشکار می‌شود.

کارگردان تئاتر «آش» تصریح کرد: نویسنده پویان اصغری است و کارگردانی و طراحی صحنه و نور این نمایش را خودم بر عهده دارم، مشاور کارگردان مریم دوستی‌ایرانی و طراحی گرافیک را محمدعلی عمادی بر عهده‌دارند.

وی ادامه داد: از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مژگان دوستی ایرانی طراح لباس، امیرحسین مسعودی ساخت تیزر و موشن و مبینا عباسی و فائزه رادفر دستیاران صحنه اشاره کرد.

عطایی خاطرنشان کرد: موسیقی این اثر را محمد نادری بر عهده دارد و نوازندگان این نمایش نیز محمد نادری و عرفان نریمانی هستند.

بیان حقایق تلخ دوران پهلوی در تئاتر «آش»

وی تصریح کرد: این نمایش از پنجم تا چهاردهم آبان ماه همه‌روزه در ساعت ۱۸:۴۵ در تماشاخانه ماه واقع در خیابان استانداری، گذر سعدی، عمارت سعدی، حوزه هنری استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، نمایش «آش» کاری از گروه میعاد جوان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیت به سایت tiwal.com مراجعه کنند و یا به‌صورت حضوری در زمان اجرای نمایش به تماشاخانه ماه حوزه هنری اصفهان مراجعه کنند.

کد خبر 698741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.