۲ مصدوم و یک فوتی در تصادف سه کامیون در محور مروست به مهریز

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت: تصادف سه دستگاه خودرو سنگین کامیون و تریلی در محور مروست به مهریز، دو مصدوم و یک فوتی در پی داشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، مهدی زارعی اظهار کرد: بنا به اطلاع اورژانس مبنی بر تصادف سه دستگاه خودرو سنگین کامیون و تریلی در ساعت ۰۱:۵۰ بامداد امروز صبح در کیلومتر ۱۵ محور مروست به مهریز بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه مسجد ابوالفضل مروست به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: پس از رسیدن تیم امدادی هلال احمر و با توجه به گیر افتادن دو نفر از مصدومین با استفاده از ست نجات اقدام به رهاسازی و پس از اقدامات اولیه درمانی توسط آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم افزود: با بیان اینکه یکی از حادثه دیدگان در محل حادثه نیز فوت شده بود که رهاسازی و تحویل عوامل مربوطه گردید، عنوان کرد: تلفن ندای امداد ۱۱۲ در طول شبانه روز آماده پاسخگویی و دریافت گزارش‌های حوادث احتمالی از طرف مردم است.

به گزارش ایمنا، این عملیات که با حضور عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای مسجد ابوالفضل مروست، یک تیم دونفره هلال احمر پشتیبان از مروست، نیروهای اورژانس، نیروی انتظامی، پلیس راهور، آتش نشانی، شهرداری و راهداری در محل حادثه انجام پذیرفت در ساعت ۵:۴۵ صبح به پایان رسید.

رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، فراگیری آموزش‌ها و اصول کمک‌های اولیه و امداد جهت ارائه خدمات به موقع به حادثه دیدگان از نکات مهم در کمک به حادثه دیدگان در سوانح است.

کد خبر 698708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.