افزایش سرمایه‌گذاری‌های بریتانیا در تقویت سامانه‌های اتوبوسرانی

لغو اجرای پروژه قطار پرسرعت HS۲ بریتانیا، تخصیص سرمایه ۱۵۰ میلیون پوندی را برای سامانه‌های اتوبوس‌رانی محلی بخش‌هایی از انگلستان به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تمام سیستم‌های اتوبوس محلی در میدلند و شمال انگلستان تا یک سال آینده مشمول دریافت کمک‌هزینه‌ای ۱۵۰ میلیون پوندی برای تقویت خدمات اتوبوس‌رانی خود خواهند بود. دولت بریتانیا از صرف هزینه‌ای در مجموع به ارزش یک میلیارد پوند برای این منظور خبر داده و مدعی شده است این مرحله اول حمایت از سامانه‌های اتوبوس‌رانی کشور محسوب می‌‎شود و قرار است طی اجرای پروژه از سرمایه‌گذاری‌های بیشتر برای برخورداری از سیستم‌های حمل‌ونقل شهری در سراسر قلمرو رونمایی شود.

افزایش سرمایه‌گذاری برای خدمات حمل‌ونقل عمومی

تصمیم‌گیری برای نحوه استفاده از کمک هزینه اعطا شده به مدیریت سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی واگذار خواهد شد، با این حال دولت بریتانیا ادعا کرده است که این سرمایه‌گذاری به اندازه کافی از آن‌ها برای ارائه خدمات مختلف نظیر توسعه ۲۵ مایل سرویس جدید حمایت می‌کند.

افزایش سرمایه‌گذاری‌های بریتانیا برای تقویت سامانه‌های اتوبوس‌رانی

هدف از افزایش سرمایه‌گذاری برای بهبود خدمات اتوبوس‌رانی شهری در بریتانیا کمک به مدیران محلی در سراسر میدلند و شمال انگلستان به منظور افزایش خدمات در بخش حمل‌ونقل عمومی معرفی شده با این حال قرار است این طرح در آینده در سایر شهرهای قلمرو نیز پیاده شود. مدیران می‌توانند از این کمک‌هزینه برای رایگان کردن تردد شهروندان بهره بگیرند و از این طریق آن‌ها را به عبور و مرور از طریق اتوبوس‌های عمومی به منظور دستیابی به اهداف پایدار سوق دهند. از سوی دیگر، برنامه‌ریزان می‌توانند از طریق افزایش خدمات حمل‌ونقل شهری زمینه تردد راحت‌تر شهروندان را به مراکز مهم شهری نظیر بیمارستان‌ها و اداره‌ها ممکن کنند و سطح زندگی شهری را ارتقا ببخشند. علاوه بر این، سرمایه‌گذاری جدید مدیران را قادر خواهد کرد خدمات خود را در بخش حمل‌ونقل شبانه افزایش دهند و به دنبال آن، اقتصاد شبانه را نیز رونق ببخشند. کاهش زمان انتظار برای تردد از طریق وسایل نقلیه از دیگر مزایای افزایش خدمات حمل‌ونقل عمومی شهرهای بریتانیایی مشمول طرح خواهد بود که افزایش گرایش گردشگران را به حضور در آن‌ها در پی خواهد داشت و به سهم خود در رونق آن‌ها نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

کد خبر 698631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.