اولین دیپلم فوتبال مقطع متوسطه در اصفهان صادر شد

بر اساس تفاهم‌نامه بین وزارت آموزش و پرورش و اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران و با تلاش هیات فوتبال اصفهان اولین دیپلم فوتبال صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از سایت رسمی هیئت فوتبال استان اصفهان، بر اساس تفاهم‌نامه بین وزارت آموزش وپرورش واتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران و با تلاش هیات فوتبال اصفهان و اخذ مجوزهای لازم از اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و جذب افراد دارای شرایط ادامه تحصیل در مقطع دوم متوسطه، اولین دیپلم فوتبال صادر شد.
لازم به ذکر است پس از آسیب شناسی تحصیلی و شغلی بازیکنان فوتبال توسط اتحادیه باشگاه‌های فوتبال، رشته تحصیلی دستیار طراح تمرین فوتبال در شاخه کاردانش در مقطع دوم متوسطه مصوب و به عنوان یکی از رشته‌های تحصیلی وزارت آموزش و پرورش شناخته شده است و فارغ التحصیلان می‌توانند در رشته‌های مرتبط با فوتبال در دانشگاه‌ها ادامه تحصیل دهند.
باشگاه‌های فوتبال در سراسر کشور، آکادمی‌های فوتبال، هیئت‌های فوتبال استان‌ها و دیگر نهادهای مرتبط با ورزش فوتبال می‌توانند برای هدایت تحصیلی بازیکنان واجب التعلیم و یا افراد دارای شرایط جا مانده از تحصیل، از این طرح و امتیاز استفاده کنند.

کد خبر 698388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.