رجزخوانی یک پدر فلسطینی و پیغام برای نتانیاهو + فیلم

یک پدر فلسطینی که فرزند نوزاد شهیدش را بر دست گرفته بود، در پیامی به نتانیاهو گفت که ما هرگز تسلیم نخواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کودکان فلسطینی قربانیان اصلی جنایت‌های رژیم صهیونیستی به‌شمار می‌روند و در روزهای اخیر هر ۱۵ دقیقه یک کودک در نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

هر روز تصاویر و فیلم‌های هولناکی از کودکان و نوزادانی که به وسیله ترکش، در نتیجه بمباران وحشیانه غزه که خانه‌ها، بیمارستان‌ها و عبادتگاه‌های غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد، به شهادت رسیده‌اند، منتشر می‌شود.

در یکی از این فیلم‌ها، رجزخوانی یک پدر فلسطینی که تمام خانواده‌اش را اشغالگران به شهادت رسیده‌اند و فرزند نوزادش را بر دست گرفته است، دیده می‌شود که او به نتانیاهو می‌گوید: «چه کسی از ما انتقام خواهد گرفت، پیام ما به نتانیاهو این است که تسلیم نخواهیم شد.»

به گزارش ایمنا، مقامات فلسطینی اعلام کردند که در تازه‌ترین آمارها شمار شهدا و مجروحان فلسطینی در حملات مداوم رژیم صهیونیستی به غزه افزایش یافته است، بر اساس این آمار، شهدای جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه به ۴۳۸۵ نفر افزایش یافته است که از این تعداد ۱۷۵۶ نفر کودک و ۹۷۶ نفر زن هستند.

در روزهای اخیر رژیم صهیونیستی در واکنش به شکست مفتضحانه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان‌الاقصی، با استفاده از بمب‌ها و موشک‌های بسیار قوی و پیشرفته، زیرساخت‌های مسکونی و حیاتی نوار غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده است.
کد خبر 697806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.