ابهامات سامانه اصپاک رفع می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه درصدد رفع ابهامات سامانه اصپاک هستیم، گفت: منتظر بازخوردهای شهروندان در رابطه با این سامانه از طریق تماس با شماره ۱۳۷ شهرداری هستیم.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سامانه اصپاک به‌تازگی از سوی شهرداری اصفهان برای جمع‌آوری پسماند خشک از درِ منازل شهروندان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در این طرح شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه «اصفهان من» یا وبگاه اصپاک به نشانی isfpak.com از امکان تماس یا ارسال پیام به پیک سیار سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان استفاده کنند و از مأموران این سازمان بخواهند تا به درِ منازل، اماکن تجاری، ادارات و مجموعه‌ها مراجعه کنند و پسماند خشک را تحویل بگیرند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه منتظر بازخورد این سامانه از سوی شهروندان هستیم، تصریح کرد: تعدادی از شهروندان به دلیل اطلاع نداشتن یا دقت نکردن به ثبت اطلاعات در سامانه گلایه‌هایی داشتند؛ به‌عنوان مثال شهروندان وقتی اپلیکیشن را نصب می‌کنند، باید موقعیت منزل خود را به همراه شماره پلاک و طبقه با دقت در نرم‌افزار ثبت کنند، چرا که به‌صورت پیش‌فرض، نرم‌افزار فقط محدوده نشانی را با انتخاب لوکیشن مشخص می‌کند و نشانی را به‌صورت دقیق نشان نمی‌دهد.

وی افزود: خودروهای اصپاک نیم‌ساعت قبل از مراجعه با شهروند تماس می‌گیرند، اگر شهروندان تماس را پاسخ ندهند یا نشانی دقیق در سامانه ثبت نشده باشد، به مرکز بازمی‌گردند.

وی اضافه کرد: برای برطرف شدن این موضوع مقرر شده است که وقتی شهروند پاسخگو نبود یا نشانی دقیق نبود، از طریق سامانه پیامکی به شخص اطلاع‌رسانی شود.

ساکتی گفت: نکته دیگر این است که در مواردی یک نفر از اعضای خانواده در سامانه اصپاک بدون وارد کردن نشانی دقیق، ثبت سفارش می‌کند و ممکن است سایر اعضای خانواده از این مسئله مطلع نباشند که این موضوع موجب ایجاد گلایه شده است.

وی خاطرنشان کرد: منتظر بازخوردهای عموم شهروندان از طریق تماس با شماره ۱۳۷ هستیم که این بازخوردها در خدمات حوزه پسماند بسیار تأثیرگذار است.

کد خبر 697757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.