مقایسه جالب اونانا با اشمایکل و دخیا،‌ توسط سرمربی منچستریونایتد

اریک تن‌هاخ شروع بد آندره اونانا در منچستریونایتد را به فصل اول پیتر اشمایکل و داوید دخیا تشبیه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تابستان امسال، شیاطین‌سرخ تصمیم بزرگی گرفتند و دروازه‌بان جدیدی را در پنجره نقل و انتقالات جذب کردند. درحالی که داوید دخیا پس از ۱۲ فصل حضور در انگلیس، به عنوان بازیکن آزاد اجازه خروج داشت، البته قبل از آن، رکورد یک فصل کلین‌شیت را برای یونایتد را شکست.

ملی‌پوش کامرونی، مردی بود که با ۴۸ میلیون پوند (۵۸ میلیون دلار) از اینترمیلان به منچستریونایتد پیوست. این بازیکن ۲۷ ساله، در اولترافورد شروع پراشتباهی را پشت سر گذاشته و ۱۹ گل در ۱۱ بازی دریافت کرده است‌.

هنگامی که توسط خبرنگاران از تن‌هاخ خواسته شد ارزیابی خودش درمورد اونانا را ارائه دهد، گفت: او خیلی بهتر عمل خواهد کرد و مانند هر بازیکنی که به لیگ‌برتر می‌آید، به فرصت نیاز دارد. اونانا آرام آرام با تیم هماهنگ خواهد شد. دروازه‌بانان بزرگ یونایتد مانند پیتر اشمایکل و داوید دخیا هم ابتدا شروعی بد داشتند اما آندره می‌داند که باید مانند آن‌ها، عالی عمل کند. ما در حال، زندگی می‌کنیم، نباید زیاد به گذشته فکر کنیم. او باید با عملکرد بهتر، آینده‌اش را بسازد. من مطمئن هستم که کارش را درست انجام خواهد داد. اونانا، کیفیت خود را در بارسلونا، آژاکس، اینترمیلان نشان داده او در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و من مطمئن هستم که عملکرد فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

اونانا که در حال حاضر شایعاتی در مورد آینده‌اش در اولدترافورد، وجود دارد، روز شنبه همراه با یونایتد رده دهم جدول، مقابل شفیلد یونایتد قرار خواهد گرفت‌.

کد خبر 697573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.