دستگیری عامل قتل مسلحانه ۵ شهروند هرسینی توسط پلیس

فرمانده انتظامی استان گفت : فردی که با استفاده از سلاح گرم پنج نفر از جمله چهار نفر از اعضای خانواده خود و یکی از دوستانش را در شهر هرسین به قتل رسانده بود، در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی حاجیان" در تشریح این خبر بیان داشت: شب گذشته و در پی اطلاع از به قتل رسیدن پنج نفر از شهروندان در شهرستان هرسین با استفاده از سلاح گرم، نظر به اهمیت و حساسیت موضوع بلافاصله تیم‌هایی تخصصی از انتظامی شهرستان، پلیس‌های آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی استان پیگیری موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ضمن تشکیل اتاق وضعیت؛ با استفاده از کلیه امکانات فنی، اطلاعاتی و تخصصی موجود، تلاش و پیگیری مستمر و بدون وقفه شبانه‌روزی تیم‌های انتظامی حاضر و همچنین همکاری فنی یکی از دستگاه‌های امنیتی استان، در کمتر از ۲۴ ساعت هویت قاتل و مخفیگاه وی در یکی از مناطق روستایی اطراف شهرستان هرسین شناسایی شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام ظهر امروز در یک عملیات منسجم و مقتدرانه قاتل در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح کلت به همراه تعداد هفت عدد فشنگ جنگی از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اعتراف صریح متهم به ارتکاب قتل چهار نفر از اعضای خانواده و یکی از دوستان خود، تصریح کرد: علت و انگیزه متهم از ارتکاب قتل‌ها در دست بررسی است.

سردار حاجیان در خاتمه با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: کارکنان فراجا برای حفاظت از جان، مال و آبروی شهروندان با تمام وجود ایستاده‌اند و در این راه حتی از فدا کردن جان خود نیز هیچ ابایی ندارند.

کد خبر 697210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.