۷۰ درصد حریق در شهرک صنعتی گلپایگان اطفا شد / حضور ۱۴ تیم آتش‌نشانی در این حادثه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره آخرین وضعیت اطفای حریق در شهرک صنعتی گلپایگان توضیحاتی ارائه داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حریق در واحد پلیمر گلپایگان واقع در شهرک صنعتی که از ساعت ۱۰:۰۰ صبح توسط تیم‌های امدادی در حال اطفا است، در حال حاضر و با گذشت پنج ساعت از حادثه حدود ۷۰ در صد کنترل شده و اقدامات لازم از جمله خنک‌سازی برای پیشگیری از سرایت آتش به سایر واحدها انجام شده است.

وی ادامه داد: کنترل آتش و ایجاد شکاف در مسیر آتش توسط ۱۴ تیم اعزامی از آتش‌نشانی شهرداری‌ها و شهرک‌های صنعتی چهار شهرستان انجام گرفته و در حال حاضر اطفا در وسط سوله‌ها در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در این حادثه دو سوله انبار حاوی محصولات شرکت و اتصالات لوله پولیکا با جنس پی وی سی تحت تأثیر حریق قرار گرفت و ریزش سقف و دیوار سوله‌ها باعث بروز خسارات به محصولات انبار شده که به دلیل جنس مواد همچنان کانون مرکزی انبار در حال سوختن است و تلاش برای اطفای کامل حریق ادامه دارد.

وی گفت: خسارات جانی در این حادثه گزارش نشده است و به منظور پیشگیری از بروز آسیب به کارکنان در این فاز ۱۳۰ نفر از کارکنان به قسمت امن کارخانه انتقال یافتند، شرکت بیمه بوده و علت‌یابی حادثه توسط تیم تخصصی بعد از پایان عملیات انجام خواهد شد، عوامل مدیریت بحران شهرستان گلپایگان، فرمانداری، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و شرکت شهرک‌های صنعتی همچنان در محل مستقر است.

کد خبر 697132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.