واکنش وزیر فرهنگ به لغو کنسرت علیرضا قربانی / به دغدغه مردم احترام می‌گذاریم + فیلم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه در اجراهای صحنه‌ای تمام تلاشمان این است که با همکاری خود مردم به دغدغه‌های آن‌ها احترام بگذاریم، گفت: در این مدت با اصحاب فرهنگ و هنر بیشترین اجراها با کمترین حواشی را داشتیم و در این راستا شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف در شهر و استان اصفهان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به لغو کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان اظهار کرد: سیاست ما در اجراهای صحنه‌ای روشن است و در این راستا همه باید به قانون مقید باشند، اجرای قانون استان و شهر نمی‌شناسد.

وی افزود: پس از اطلاع از موضوع با معاون هنری صحبت کردم و دفتر موسیقی نیز پیگیر ماجرا بود، همچنین دو روز قبل با استاندار اصفهان گفت‌وگویی داشتیم و موضوع حل می‌شود؛ برای این موضوع ناهماهنگی‌هایی مطرح بود که حل خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه در اجراهای صحنه‌ای تمام تلاشمان این است که با همکاری خود مردم به دغدغه‌های آن‌ها احترام بگذاریم، خاطرنشان کرد: در این مدت با اصحاب فرهنگ و هنر بیشترین اجراها با کمترین حواشی را داشتیم و در این راستا شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف در شهر و استان اصفهان هستیم.

وی با یادآوری اینکه آخرین خبری که شب گذشته دریافت کردم این بود که موضوع در حال رفع و پیگیری است، تصریح کرد: رفتار معاون هنری در این موضوع و عذرخواهی او قابل توجه بود، علی‌رغم اینکه دفتر موسیقی سالانه هزاران اجرا دارد حتی اگر یک مورد هم پیش بیاید، موظفیم به ماجرا ورود و از مردم و هنرمندان دلجویی کنیم تا مشخص شود مشی دولت کرامت و رفتار کریمانه و در عین حال احترام کامل به جامعه فرهنگی است.

کد خبر 697128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.